Najnowsze trendy na Facebooku – wiosna 2018


Jakie trendy będą obowiązywały wiosną tego roku w największym i najszybciej rozwijającym się portalu społecznościowym – Facebooku? Co warto wziąć pod uwagę, przygotowując strategię komunikacji w social media? Oto kilka najgorętszych nowości, które dają zupełnie nowe możliwości, pozwalając jeszcze skuteczniej zarządzać przestrzenią reklamową. 1. Możliwość dodawania postów 3D Społecznościowy gigant stworzony przez Marka Zuckerberga wprowadził […]

Czytaj dalej

Dlaczego promowanie postów na Facebooku jest złe, mało efektywne?


Coraz większa liczba osób odpowiedzialnych za prowadzenie komunikacji w serwisie społecznościowym założonym przez Marka Zuckerberga od jakiegoś czasu zauważa gorsze wyniki w docieraniu do swoich fanów. Zasięg organiczny publikowanych postów na FB spada. Czy jest to rzeczywiście przemyślana strategia portalu i promowanie wpisów przestaje być opłacalne? O tym dzisiaj słów kilka. Promowanie postów na Facebooku […]

Czytaj dalej

Jakie trendy będą widoczne na Facebooku w 2018 roku?

17 / 03 / 2018

Facebook jako jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych z roku na rok rozwija się coraz prężniej, a użytkownicy wciąż korzystają z niego niezwykle chętnie. Z tego względu także marki przykładają większą uwagę do komunikacji w social media, starając się dostosować prowadzone działania do aktualnych tendencji. Zastanawiasz się, jakie najważniejsze trendy na Facebooku w 2018 roku wskazują […]

Czytaj dalej

Zmiany na Facebooku – o czym musisz wiedzieć, prowadząc stronę firmową?


Mark Zuckerberg na początku 2018 roku ogłosił wprowadzenie bardzo ważnej zmiany w algorytmie Facebooka. Od tej pory posty udostępniane przez znajomych będą pojawiać się wyżej, w Aktualnościach, natomiast strony odnotują spadki. Na czym dokładnie polega ogłoszona zmiana i kto najbardziej może na niej ucierpieć? Sprawdźcie, co zmieni się na portalu. Facebook zapowiedział modyfikację w algorytmie […]

Czytaj dalej