Wykorzystanie monitoringu mediów do rozwoju biznesu

09 / 06 / 2018

Internet z dnia na dzień rozwija się coraz prężniej. Już zdecydowana większość przedsiębiorców wie, że bez zaistnienia w sieci trudno o promocję marki. Za siebie mówią już same dane – dziś już 73-procent mieszkańców Polski jest w sieci. Oznacza to, że 28,2 miliona osób pozostawiło po sobie ślad w Internecie i codziennie korzysta z jego dobrodziejstw. Wiele […]

Czytaj dalej
Wybieranie nazwy FanPage - ludzie

Nazwa fanpage to podstawa – jak najlepiej nazwać profil na Facebooku?

08 / 06 / 2018

Nazwa profilu na Facebooku to bardzo ważny element działań marketingowych. Przede wszystkim pozwala szybko zlokalizować markę, jak również utożsamić ją z produktami, usługami i ofertami, jednak w gruncie rzeczy nie jest to zadanie tak łatwe, na jakie wygląda. Odpowiednie dobranie nazwy fanpage’a ma wielkie znaczenie w budowaniu wiernej grupy odbiorców. Przede wszystkim powinna ona od początku […]

Czytaj dalej
boty na facebooku - kobieta z telefonem

Boty na Facebooku i Messengerze pomogą w pozyskaniu klientów

22 / 05 / 2018

Współcześnie portal społecznościowy Facebook jest niezwykle rozwinięty, a swoim zasięgiem obejmuje także wiele odrębnych aplikacji, wspierających nie tylko samą platformę, ale także mających na celu poszerzenie przestrzeni dla reklamodawców. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, Facebook postawił krok dalej i stworzył boty – czym są i jakie dają możliwości? Boty – czym lub kim są? Narzędzie, jakim […]

Czytaj dalej
marketing w social media - mężczyzna z laptopem

Planowanie działań w social media – jak to zrobić?


Opracowanie dobrej strategii działań marketingowych to dzisiejszy klucz do sukcesu w sieci. Przede wszystkim należy zdać sobie sprawę z tego, że sam ciekawy content już nie wystarcza. Wybicie się przed szereg setek tysięcy podobnych profili to cel, który możesz osiągnąć, zwracając uwagę na kilka podstawowych kwestii. Po pierwsze, przemyśl strategię Decydując się na przeprowadzenie działań marketingowych […]

Czytaj dalej