Telefon z włączonym Facebookiem leżący na stole

Jak uruchomić remarketing na Facebooku?

25 / 07 / 2018

Opcji docierania do potencjalnych klientów i fanów marki na Facebooku jest wiele. Wliczają się do nich nie tylko bannery Google, ale także reklamy pojawiające się w newsfeedzie, jak i kolumnie po prawej stronie strony. Jak ruszyć z własną kampanią remarketingową? Podpowiadamy, jak dzięki kilku krokom poszerzyć efektywność reklam na Facebooku! Piksel na portalu Kampanie remarketingowe […]

Czytaj dalej

Reklama na fanów konkurencji – jak to zrobić?


Targetowanie reklam na Facebooku to jedno z najważniejszych działań marketingowych, które przyczyniają się do pozyskania dużej, ale co najważniejszej wiernej grupy odbiorców. Tworzenie kampanii reklamowych nie zawsze jest proste – niewielkie fanpage’e, które dopiero co ruszają w swoją facebookową drogę, mają zadanie utrudnione. Wiele z nich pragnie „podkraść” klientów konkurencji, jednak czy na pewno tak […]

Czytaj dalej
Biała kartka z ikoną WiFi

Kto korzysta z Facebooka?


Współcześnie obycie w świecie Internetu to konieczność zarówno, aby być na bieżąco ze wszystkim co się dzieje wokół, jak i aby pracować. Niemniej ważne jest istnienie w social mediach – wielu pracodawców opiera swoją wiedzę o przyszłym kandydacie na podstawie jego profili społecznościowych, co doprowadziło do tego, że dziś praktycznie każdy ma swój profil na […]

Czytaj dalej
Moneta Bitcoin - rozwój biznesu Facebooku

Facebook będzie miał swojego Bitcoina

10 / 06 / 2018

Elektroniczne płatności i służące nim kryptowaluty to w dzisiejszych czasach nic nadzwyczajnego. Nowością jest jednak fakt, że jeden z najpopularniejszych i największych portali społecznościowych zamierza stworzyć własną walutę. O kim mowa i o jakiej walucie wspominają dzisiejsze media? Już od jakiegoś czasu krążą po świecie informacje jakoby największy portal społecznościowy, jakim jest Facebook miał w planach wprowadzenie […]

Czytaj dalej