Funkcjonowanie Facebooka w czasie pandemii COVID-19 – na co zwrócić uwagę?

15 / 01 / 2021

Wybuch pandemii koronawirusa zmienił nasze życie. Sytuacja ta bardzo dotknęła przedsiębiorców, zmuszając wielu z nich do reorganizacji biznesu, a i nierzadko nawet częściowej zmiany branży. COVID-19 ma również wpływ na funkcjonowanie serwisów społecznościowych. Planujesz założyć i promować firmową stronę na FB? A może już prowadzisz własny fanpage? W takim razie musisz wiedzieć, jakie są aktualne […]

Czytaj dalej

Czy warto robić podsumowanie roku w social mediach? Podpowiadamy!

02 / 01 / 2021

Koniec roku to świetny moment na analizę efektów działań marketingowych z ostatnich 12 miesięcy. Polecamy Ci to zrobić, jeśli prowadzisz fanpage firmy na Facebooku, zajmujesz się jego promowaniem i chcesz osiągnąć sukces. Na stronie tego portalu znajdziesz darmowe, proste w obsłudze narzędzia analityczne, z których możesz uzyskać wiele cennych danych. Skorzystaj z naszych podpowiedzi i […]

Czytaj dalej

Tendencje rozwoju content marketingu w 2021 roku – zobacz, na co zwrócić uwagę!

22 / 12 / 2020

Jak zapewne wiesz, prognozy trendów w social mediach na rok 2020 okazały się całkowicie nietrafione. Wszystko przez pandemię koronawirusa, która trwa do dziś i ciężko powiedzieć, kiedy się skończy. Od marca obserwowaliśmy duże zmiany w kierunkach rozwoju reklamy np. na Facebooku. Z drugiej strony w ostatnich miesiącach bardzo wzrosło zainteresowanie marketingiem treści. Co w takim […]

Czytaj dalej

Poznaj 3 porady na niezawodną kampanię świąteczną w social mediach

07 / 12 / 2020

Grudzień to wręcz idealny moment na wypromowanie biznesu – szał przedświątecznych zakupów ogarnia praktycznie wszystkich. Warto postarać się o to, aby w tym okresie zmaksymalizować zyski ze sprzedaży swoich produktów lub usług. Jednym ze skuteczniejszych sposobów promocji jest dziś reklama na Facebooku. Brak Ci pomysłu, jak się za nią zabrać? Przygotowaliśmy 3 porady, które ułatwią jej […]

Czytaj dalej