Co ma wspólnego komunikacja na Facebooku z rozmową z dzieckiem?

23 / 02 / 2016

W dobie pokolenia Y marka przestaje kojarzyć się tylko i wyłącznie z logotypem i produktem. Teraz, kiedy tak silnie wzrasta znaczenie interakcji z użytkownikiem, kiedy jest to ułatwione dzięki portalom społecznościowym, zauważyć możemy największy wzrost personifikacji marek w ostatnich latach. Jednak samej interakcji także trzeba się nauczyć. Odbiorcy nie oczekują skomplikowanych treści, merytorycznych uniesień, czy zagwozdek. […]

Czytaj dalej

Jak publikować, by angażować

27 / 11 / 2015

Założenie profilu firmowego na Facebooku nie polega jedynie na utworzeniu fanpage’a, opublikowaniu kilkunastu wpisów i uruchomieniu reklamy zbierającej polubienia. Trzeba wziąć pod uwagę wiele czynników, które wpływają na wizerunek naszego profilu, a także na zaangażowanie użytkowników. Wielokrotnie wspominaliśmy, że social media jest coraz częściej przyjmowane jako kolejne narzędzie marketingowe kształtujące wizerunek firmy, dlatego należy pamiętać, […]

Czytaj dalej

Stwórz skuteczną reklamę na Facebooku!

10 / 11 / 2015

Obecnie większość firm posiada firmowy profil na Facebooku. Nic w tym dziwnego, ponieważ dzięki temu firmy mogą na bieżąco dostarczać informację o swoich produktach lub usługach, promocjach czy aktualnych wydarzeniach. Jednak ze względu na ogromną ilość contentu pojawiającą się na osi czasu użytkowników FB, nasz przekaz może zaginąć i pozostać niezauważonym. Jak przebić się przez […]

Czytaj dalej

O tym, dlaczego Twoja firma także powinna znaleźć się na Facebooku.

04 / 11 / 2015

Trudno w dzisiejszych czasach wyobrazić sobie funkcjonowanie marki bez obecności w social media, które często stają się narzędziem reklamowym. Słynne hasło „Nie ma Cię na Facebooku? Nie istniejesz!” obiegło cały świat i nabrało kolosalnego znaczenia. Nic więc dziwnego, że prawie każde przedsiębiorstwo posiada swój firmowy profil na Facebooku. Social Media w pigułce W dużym skrócie […]

Czytaj dalej