Jak zdobyć nowych fanów na Facebooku?

18 / 04 / 2018

Posiadanie firmowego fanpage’a na Facebooku to obecnie niemal obowiązkowy element działań marketingowych każdego przedsiębiorstwa. Coraz częściej profil na portalu społecznościowym jest porównywany nawet do strony internetowej – przy jego pomocy można skutecznie promować swój biznes, zwiększać zyski ze sprzedaży i docierać do coraz to szerszego kręgu odbiorców. Czy istnieją sprawdzone sposoby na zdobycie nowych fanów […]

Czytaj dalej

Najnowsze trendy na Facebooku – wiosna 2018


Jakie trendy będą obowiązywały wiosną tego roku w największym i najszybciej rozwijającym się portalu społecznościowym – Facebooku? Co warto wziąć pod uwagę, przygotowując strategię komunikacji w social media? Oto kilka najgorętszych nowości, które dają zupełnie nowe możliwości, pozwalając jeszcze skuteczniej zarządzać przestrzenią reklamową. 1. Możliwość dodawania postów 3D Społecznościowy gigant stworzony przez Marka Zuckerberga wprowadził […]

Czytaj dalej

Dlaczego promowanie postów na Facebooku jest złe, mało efektywne?


Coraz większa liczba osób odpowiedzialnych za prowadzenie komunikacji w serwisie społecznościowym założonym przez Marka Zuckerberga od jakiegoś czasu zauważa gorsze wyniki w docieraniu do swoich fanów. Zasięg organiczny publikowanych postów na FB spada. Czy jest to rzeczywiście przemyślana strategia portalu i promowanie wpisów przestaje być opłacalne? O tym dzisiaj słów kilka. Promowanie postów na Facebooku […]

Czytaj dalej

Jakie trendy będą widoczne na Facebooku w 2018 roku?

17 / 03 / 2018

Facebook jako jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych z roku na rok rozwija się coraz prężniej, a użytkownicy wciąż korzystają z niego niezwykle chętnie. Z tego względu także marki przykładają większą uwagę do komunikacji w social media, starając się dostosować prowadzone działania do aktualnych tendencji. Zastanawiasz się, jakie najważniejsze trendy na Facebooku w 2018 roku wskazują […]

Czytaj dalej