Koronawirus a reklama na Facebooku. Co musisz wiedzieć?

23 / 04 / 2020

W czasie, gdy koronawirus rujnuje gospodarki kolejnych krajów, Facebook zdaje się przeżywać swoją… drugą młodość. Jak pokazują liczne statystyki, ruch na portalu zwiększył się nawet o połowę! Dlatego, jeśli Twoja branża pozwala Ci na sprzedaż online, powinieneś wykorzystać ten potencjał. Reklama na Facebooku może okazać się najlepszym „lekiem na kryzys”. Sprawdź już teraz, o czym […]

Czytaj dalej

Social media marketing w czasach koronawirusa. 3 mikrostrategie, które warto wdrożyć

11 / 04 / 2020

Trwająca pandemia koronawirusa wywróciła świat do góry nogami. Praktycznie nie ma osoby, która nie odczuwałaby negatywnych skutków tej sytuacji. Dziś przedsiębiorcy, jeśli tylko mają taką możliwość, skupiają się na internetowej sprzedaży produktów i usług. Na pewno nie jest to czas, w którym powinieneś porzucić reklamę w social media. Jak więc obecnie wygląda skuteczna promocja online? […]

Czytaj dalej

3 narzędzia ułatwiające przygotowanie atrakcyjnych postów na Instagrama

24 / 03 / 2020

Media społecznościowe są dziś podstawowym narzędziem do promocji firm w internecie. Choć Facebook jest absolutnym liderem, to nie można przejść obojętnie obok potencjału reklamowego Instagrama. Miliony użytkowników na całym świecie to potencjalni klienci, do których trzeba skutecznie dotrzeć. Pamiętaj, aby zadbać o ciekawy wygląd postów. Poznaj 3 narzędzia, z których pomocą szybko przygotujesz atrakcyjne grafiki. […]

Czytaj dalej

Negatywna recenzja na fanpage. Jak na nią zareagować i czego koniecznie nie robić?

10 / 03 / 2020

Budowa dobrego wizerunku marki to długotrwały, często skomplikowany oraz kosztowny proces. Miesiącami dbasz o swój firmowy fanpage na FB, a Twój wysiłek nagradzany jest rosnącą liczbą pozytywnych ocen. Przychodzi jednak dzień, w którym na profilu pojawia się pierwszy negatywny komentarz. Co wtedy robić? Jak zareagować na takie opinie, aby nie zaprzepaścić dotychczasowych efektów działań reklamowych? […]

Czytaj dalej