fbpx

Wyłączony telefon w ręce człowieka

Grupy otwarte na firmy

Grupy na Facebooku to funkcjonalność, która od momentu wprowadzenia zyskuje na popularności. To z kolei bezpośrednio przekłada się na pojawianie się coraz to nowszych opcji dla ich użytkowników. Jedną z dużych zmian było stworzenie dedykowanej aplikacji pozwalającej na korzystanie tylko z tej części serwisu. Następnie dodano poprawki obejmujące liczne dodatki związane z moderacją – szczególnie przydatne dla założycieli i administratorów grup zrzeszających większe społeczności.

Profile firmowe zyskują zdolność dołączania do grup

Najnowsze aktualizacje skierowane są w stronę profili firmowych na Facebooku. Pierwszym krokiem było umożliwienie tworzenia grup, których moderatorami były strony. Natomiast najnowsze zmiany pozwalają na dołączanie tzw. fanpage’ów do grup, które nie są ich własnością. Ustawienie to regulowane jest przez moderatora, który jednocześnie może je zablokować. Warto podkreślić, że strony nadal obejmują dokładnie takie same zasady uczestnictwa, co zwykli użytkownicy. Oznacza to, że jeżeli dołączenie do grupy wymaga odpowiedzi na pytania weryfikacyjne, właściciele stron również będą weryfikowani pod tym kątem.

Korzyści z perspektywy biznesu

Istnieje wiele plusów wynikających z prowadzenia profilu firmowego na Facebooku. Obecnie jest jednym z podstawowych narzędzi marketingowych pozwalających na zaznaczenie obecności przedsiębiorstwa w sieci. Bardzo szerokie możliwości promowania publikowanych treści sprawiają, że osoby odpowiedzialne za marketing chętniej lokują budżety reklamowe właśnie na tej platformie.

W kontekście tej sytuacji nie dziwi, że Facebook, dodaje kolejne funkcjonalności. Dzięki obecności na grupach firmy zyskają szansę jeszcze większego zaangażowania z potencjalnym klientem. Możliwość docierania z komunikacją do precyzyjnie określonych grup zainteresowań jest nie do przecenienia dla pozyskiwania jeszcze szerszego grona odbiorców. To kolejny krok w rozwoju obsługi klienta, gdzie firmy mogą nawiązywać oficjalną relację z osobami najbardziej zainteresowanymi ich produktami, czy też usługami.

5/5 - (1 vote)

Wroć do listy tematów

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    Wyrażam zgodę na kontakt marketingowy

    Ta strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych. Korzystając z niej bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, będą one zapisywane w pamięci urządzenia.