fbpx

Wybieranie nazwy FanPage - ludzie

Nazwa fanpage to podstawa – jak najlepiej nazwać profil na Facebooku?

Nazwa profilu na Facebooku to bardzo ważny element działań marketingowych. Przede wszystkim pozwala szybko zlokalizować markę, jak również utożsamić ją z produktami, usługami i ofertami, jednak w gruncie rzeczy nie jest to zadanie tak łatwe, na jakie wygląda.

Odpowiednie dobranie nazwy fanpage’a ma wielkie znaczenie w budowaniu wiernej grupy odbiorców. Przede wszystkim powinna ona od początku nasuwać na myśl konkretne skojarzenia i tym samym ukierunkowywać na daną firmę. W wielu przypadkach źle dobrana nazwa fanpage’a może zmylić potencjalnego klienta. Jak zatem stworzyć profil, który z pewnością odniesie sukces w sieci?

Nazwa w kontekście rozpoznawalności

Profile społecznościowe dużych marek nie muszą zaprzątać sobie głowy kwestiami rozpoznawalności marki, ich brand nie wymaga już dodatkowego wsparcia. Inaczej jest w przypadku firm mniejszych lub tych, które dopiero co wkraczają na rynek. Najlepszym rozwiązaniem, które umożliwia prawidłowe nakierowanie potencjalnego klienta na naszą firmę, będzie rozwinięcie nazwy. Istnieją dwie metody tego działania: pierwsza to dookreślenie przy użyciu zwrotów często używanych jak np. restauracja, café, shop, które zestawione z nic niemówiącą nazwą dadzą bazowy podgląd na to, co oferuje dany profil. Innym rozwiązaniem jest dookreślenie przy użyciu myślnika i wyjaśnienia po nim.

Korzyści, jakie da się odczuć

Odpowiedzialne podejście do tematu nazwy profilu na Facebooku to gwarancja płynących korzyści. Przede wszystkim dookreślając naszą nazwę profilu lub tworząc taką, która od razu przywodzi na myśl zakres naszych usług, zyskujemy większe prawdopodobieństwo, że nasz biznes wyświetli się w wynikach wyszukiwania poprzez pobrane przez Facebooka algorytmy, na podstawie wpisywanego hasła. Im popularniejsze hasło w nazwie, tym większy zasięg i ruch na naszym profilu. Niemniej ważny jest fakt, że dzięki dobrej nazwie z łatwością pozyskamy grupę wiernych odbiorców.

Koło ratunkowe

Nierzadko zdarza się tak, że nie zastanawiamy się nad nazwą firmy, zakładając jej profil na Facebooku i jednocześnie nie traktujemy go poważnie. Z czasem spotyka nas sytuacja, w której podchodzimy do własnego biznesu bardziej odpowiedzialnie i liczymy na sukces profilu. Rozwiązaniem tej sytuacji jest możliwość zmiany nazwy fanpage’a, którą umożliwia portal społecznościowy – warto jednak abyśmy tym razem zrobili to w pełni przemyślanie.

5/5 - (1 vote)

Wroć do listy tematów

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    Wyrażam zgodę na kontakt marketingowy

    Ta strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych. Korzystając z niej bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, będą one zapisywane w pamięci urządzenia.