fbpx

ikona facebooka

Jak zdobyć nowych fanów na Facebooku?

Posiadanie firmowego fanpage’a na Facebooku to obecnie niemal obowiązkowy element działań marketingowych każdego przedsiębiorstwa. Coraz częściej profil na portalu społecznościowym jest porównywany nawet do strony internetowej – przy jego pomocy można skutecznie promować swój biznes, zwiększać zyski ze sprzedaży i docierać do coraz to szerszego kręgu odbiorców. Czy istnieją sprawdzone sposoby na zdobycie nowych fanów na Facebooku? Przekonaj się!

Zdobywanie nowych zwolenników reklamą – jak to działa?

Jednym z najpewniejszych i zarazem najszybszych sposobów na pozyskanie nowych fanów jest płatna reklama. Trzeba jednak zauważyć, że osiąganie odbiorców tą drogą staje się coraz kosztowniejsze. Jest to związane przede wszystkim z rosnącą liczbą reklamodawców – im więcej chętnych na uwidacznianie się potencjalnym klientom, tym droższe dotarcie.
By zdobyć nowych fanów, można wykorzystać moc reklamy marketingowej. Z działaniami marketingowymi na Facebooku trzeba jednak postępować ostrożnie, aby nie ustawić ich zbyt szeroko. Nie chodzi nam przecież o zachęcanie do polubienia strony osób, które wpadły na nią przypadkiem i nigdy więcej już jej nie odwiedzą. Dlatego tworząc grupę odbiorców, warto wybrać osoby, które złożyły wizytę na naszej witrynie przynajmniej dwa-trzy razy w ciągu ostatnich dwóch tygodni.

Pozyskiwanie fanów wśród znajomych obecnych fanów

Inną możliwością jest zdobywanie odbiorców wśród znajomych obecnych fanów, zwłaszcza że Facebook pozwala do nich kierować reklamę. Jak to zrobić? To proste. Tworząc reklamę w menedżerze reklamowym, wystarczy wybrać w sekcji Połączenia opcję „znajomi osób, które lubią Twoją stronę”. Następnie należy zaznaczyć fanpage, którego jesteśmy administratorem i gotowe. W ten sposób możemy zobaczyć sporą liczbę potencjalnych klientów, do których warto dotrzeć.

W jaki jeszcze sposób zyskać zwolenników?

Aby trafić do nowych fanów, możesz też wykorzystać grupy niestandardowych odbiorców – Facebook daje możliwość szukania wśród użytkowników osób zbliżonych do Twoich obecnych klientów. Drugą grupą mogą być osoby, które są aktywne na Twoim profilu, ale nie są jeszcze Twoimi fanami.

Wszystkie wyżej opisane rozwiązania można łączyć ze sobą w różne kombinacje. W ten sposób zwiększymy skuteczność działań i z całą pewnością zdobędziemy pokaźną liczbę zwolenników.

4.8/5 - (6 votes)

Wroć do listy tematów

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    Wyrażam zgodę na kontakt marketingowy

    Ta strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych. Korzystając z niej bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, będą one zapisywane w pamięci urządzenia.