ręka trzymająca telefon z facebookiem

Jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników na fanpage’u? 3 proste triki

27 / 03 / 2019

Czasy bardzo dużego zasięgu organicznego postów na Facebooku niestety już dawno minęły i raczej nie wrócą. Tylko odpowiednie zaangażowanie osób odwiedzających firmowy profil na FB jest gwarantem sukcesu. Chcecie wiedzieć, w jaki sposób zachęcić ludzi do takiego działania? Zapraszamy w takim razie do dalszej lektury. Zaprezentujemy 3 proste, ale bardzo skuteczne triki. Zasięg postów spada […]

Czytaj dalej
robot i telefon z włączonym czatem facebooka

Chatboty – dlaczego warto ich używać i co się zmieniło od ich wprowadzenia?


Od kilku lat chatboty stały się istotnym narzędziem dla każdego specjalisty od marketingu. Coraz częściej narzędzia te pomagają w prowadzeniu kont firmowych na Facebooku. Chcecie wiedzieć, dlaczego warto ich używać i z jakiego powodu to właśnie teraz stały się one tak popularne? Zapraszamy w takim razie do dalszej lektury. Chatboty wcale nie są nowością Tego […]

Czytaj dalej
Prowadzenie fanpage na facebooku - czyli automatyzacja

Automatyzacja – krok do skuteczności działań marketingowych na Facebooku?

07 / 02 / 2019

Już dawno minęły czasy, kiedy to firmy mogły w pełni samodzielnie kontrolować prowadzone na szeroką skalę kampanie reklamowe. Co więcej, nawet jeśli będziemy bardzo chcieli, to zwyczajnie nie jesteśmy w stanie efektywnie komunikować się z każdym potencjalnym klientem, jaki się do nas zgłosi. Mówimy tutaj nierzadko nie o tysiącach, a o dziesiątkach czy nawet setkach […]

Czytaj dalej
Różne formaty reklamy na facebooku

Przybliżamy najpopularniejsze formaty reklam na Facebooku


Czy wiesz, że jeszcze do niedawna na Facebooku rejestrowano średnio 5 nowych kont w każdej sekundzie? Według danych podsumowujących 2017 rok liczba użytkowników na portalu wzrosła o ponad 2 miliardy, a w każdej minucie publikowano średnio ponad pół miliona nowych wpisów i ponad 136 tysięcy nowych zdjęć. To oczywiście tylko garstka rekordów, ale nawet one […]

Czytaj dalej