Jak publikować, by angażować

27 / 11 / 2015

Założenie profilu firmowego na Facebooku nie polega jedynie na utworzeniu fanpage’a, opublikowaniu kilkunastu wpisów i uruchomieniu reklamy zbierającej polubienia. Trzeba wziąć pod uwagę wiele czynników, które wpływają na wizerunek naszego profilu, a także na zaangażowanie użytkowników. Wielokrotnie wspominaliśmy, że social media jest coraz częściej przyjmowane jako kolejne narzędzie marketingowe kształtujące wizerunek firmy, dlatego należy pamiętać, […]

Czytaj dalej

Stwórz skuteczną reklamę na Facebooku!

10 / 11 / 2015

Obecnie większość firm posiada firmowy profil na Facebooku. Nic w tym dziwnego, ponieważ dzięki temu firmy mogą na bieżąco dostarczać informację o swoich produktach lub usługach, promocjach czy aktualnych wydarzeniach. Jednak ze względu na ogromną ilość contentu pojawiającą się na osi czasu użytkowników FB, nasz przekaz może zaginąć i pozostać niezauważonym. Jak przebić się przez […]

Czytaj dalej

O tym, dlaczego Twoja firma także powinna znaleźć się na Facebooku.

04 / 11 / 2015

Trudno w dzisiejszych czasach wyobrazić sobie funkcjonowanie marki bez obecności w social media, które często stają się narzędziem reklamowym. Słynne hasło „Nie ma Cię na Facebooku? Nie istniejesz!” obiegło cały świat i nabrało kolosalnego znaczenia. Nic więc dziwnego, że prawie każde przedsiębiorstwo posiada swój firmowy profil na Facebooku. Social Media w pigułce W dużym skrócie […]

Czytaj dalej
like na enterze

Jak wypromować fanpage firmy na Facebooku?

09 / 07 / 2015

W czasach, gdy coraz trudniej znaleźć sposób na skuteczną reklamę, z pomocą przedsiębiorcom przychodzi Facebook, który z portalu społecznościowego przerodził się w jedną z najpoważniejszych przestrzeni marketingowych naszych czasów. Jak wykorzystać potencjał marketingowy Facebooka i sprawić aby przyniósł realne korzyści dla Twojej firmy? Oto kilka wskazówek.

Czytaj dalej