Jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników na fanpage’u? 3 proste triki
27 / 03 / 2019
Czasy bardzo dużego zasięgu organicznego postów na Facebooku niestety już dawno minęły i raczej nie wrócą. Tylko odpowiednie zaangażowanie osób odwiedzających firmowy profil na FB jest gwarantem sukcesu. Chcecie wiedzieć, w jaki sposób zachęcić ludzi do takiego działania? Zapraszamy w takim razie do dalszej lektury. Zaprezentujemy 3 proste, ale bardzo skuteczne triki. Zasięg postów spada […]
Czytaj dalejChatboty – dlaczego warto ich używać i co się zmieniło od ich wprowadzenia?
Od kilku lat chatboty stały się istotnym narzędziem dla każdego specjalisty od marketingu. Coraz częściej narzędzia te pomagają w prowadzeniu kont firmowych na Facebooku. Chcecie wiedzieć, dlaczego warto ich używać i z jakiego powodu to właśnie teraz stały się one tak popularne? Zapraszamy w takim razie do dalszej lektury. Chatboty wcale nie są nowością Tego […]
Czytaj dalejAutomatyzacja – krok do skuteczności działań marketingowych na Facebooku?
07 / 02 / 2019
Już dawno minęły czasy, kiedy to firmy mogły w pełni samodzielnie kontrolować prowadzone na szeroką skalę kampanie reklamowe. Co więcej, nawet jeśli będziemy bardzo chcieli, to zwyczajnie nie jesteśmy w stanie efektywnie komunikować się z każdym potencjalnym klientem, jaki się do nas zgłosi. Mówimy tutaj nierzadko nie o tysiącach, a o dziesiątkach czy nawet setkach […]
Czytaj dalejPrzybliżamy najpopularniejsze formaty reklam na Facebooku
Czy wiesz, że jeszcze do niedawna na Facebooku rejestrowano średnio 5 nowych kont w każdej sekundzie? Według danych podsumowujących 2017 rok liczba użytkowników na portalu wzrosła o ponad 2 miliardy, a w każdej minucie publikowano średnio ponad pół miliona nowych wpisów i ponad 136 tysięcy nowych zdjęć. To oczywiście tylko garstka rekordów, ale nawet one […]
Czytaj dalej