Jakie trendy będą widoczne na Facebooku w 2018 roku?

17 / 03 / 2018

Facebook jako jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych z roku na rok rozwija się coraz prężniej, a użytkownicy wciąż korzystają z niego niezwykle chętnie. Z tego względu także marki przykładają większą uwagę do komunikacji w social media, starając się dostosować prowadzone działania do aktualnych tendencji. Zastanawiasz się, jakie najważniejsze trendy na Facebooku w 2018 roku wskazują […]

Czytaj dalej

Zmiany na Facebooku – o czym musisz wiedzieć, prowadząc stronę firmową?


Mark Zuckerberg na początku 2018 roku ogłosił wprowadzenie bardzo ważnej zmiany w algorytmie Facebooka. Od tej pory posty udostępniane przez znajomych będą pojawiać się wyżej, w Aktualnościach, natomiast strony odnotują spadki. Na czym dokładnie polega ogłoszona zmiana i kto najbardziej może na niej ucierpieć? Sprawdźcie, co zmieni się na portalu. Facebook zapowiedział modyfikację w algorytmie […]

Czytaj dalej

Sklep na Facebooku – jak działa, jak go założyć i czy warto?


Czasy, w których Facebook stanowił platformę społecznościową służącą przede wszystkim do komunikowania się ze znajomymi czy dzielenia informacjami, powoli mijają. Co więcej, obecnie serwis ten nie jest już nawet wyłącznie portalem marketingowym dla firm. Od niedawna to także dynamicznie rozwijająca się platforma handlowa, a wszystko dzięki temu, że udostępnia narzędzia do wsparcia sprzedaży. Jak założyć […]

Czytaj dalej

Mierzenie wyników kampanii na FB

16 / 03 / 2018

To zrozumiałe, że przygotowując kampanię reklamową, zależy nam na tym, aby była ona skuteczna i dotarła do jak największej liczby odbiorców. System reklamowy Facebooka daje użytkownikom coraz większe możliwości w zakresie promowania produktów i usług, a wraz z nimi zachęca do korzystania z dedykowanych narzędzi analitycznych. Pozwalają one badać liczbę działań, które podejmują odbiorcy w […]

Czytaj dalej