Ile kosztuje reklama na Facebooku?


Kiedy przychodzi do wyznaczania stawek za reklamę, każdy z nas chciałby wiedzieć wcześniej, ile wszystkie działania mogą wynieść i jaki budżet mamy na nie uszykować. Niestety, gdy nadchodzi czas na reklamy na Facebooku, jest to bardziej złożone. Wszystko za sprawą tego, że reklama na tym portalu działa w systemie aukcyjnym i stawki reklamodawców różnią się […]

Czytaj dalej

Czy warto promować posty na Facebooku? 


Fanpage firmy rośnie, ale zaangażowanie fanów i zasięgi postów niezupełnie. Dlaczego tak się dzieje? Problem niekoniecznie tkwi w Twojej strategii komunikacyjnej, ale w tym, że Facebook działa w taki sposób, by motywować do opłacania promowanych postów. Czy jednak rzeczywiście się to opłaci? Cel promowania postów Wszystko w tym przypadku zależy od tego, jak ustawisz swoją […]

Czytaj dalej

Czy Polacy korzystają z Facebooka?

15 / 11 / 2017

Internet stał się nieodłączną częścią naszego życia, dlatego chyba nikogo nie zdziwi fakt, że Polacy, podobnie jak inne nacje, każdego dnia chętnie korzystają z różnego rodzaju portali społecznościowych. Na tle innych krajów nieco rzadziej używamy Twittera czy Instagrama, ale za to bardzo jesteśmy przywiązani do… Facebooka! Facebook najpopularniejszym serwisem na świecie Najpopularniejszym serwisem społecznościowym na […]

Czytaj dalej

Catvertiser z nową funkcjonalnością – czym jest narzędzie Lynx?


Catvertiser, samoobsługowa platforma służąca do tworzenia oraz optymalizowania kampanii prowadzonych za pośrednictwem Facebooka, wprowadza nową funkcję. Do obecnych udogodnień dołącza narzędzie Lynx. Na czym polega wdrożona funkcjonalność i jakie daje możliwości użytkownikom? Czym jest dokładnie Lynx? Lynx stanowi nowatorski mechanizm, który został opracowany w związku z ostatnimi modyfikacjami na Facebooku dotyczącymi publikowania postów z linkami. […]

Czytaj dalej