Instagram Stories – jak ważne są dla rozwoju Twojej firmy?
07 / 06 / 2022
Instagram to jeden z najchętniej wykorzystywanych do promocji serwisów. Użytkownicy postrzegają zamieszczane na nim materiały jako bardziej autentyczne. Firmom z pomocą przychodzą jeszcze dodatkowe opcje portalu, w tym m.in. Instagram Stories. Dowiedz się o nich więcej już teraz!
Czytaj dalejW jaki sposób ogłaszać nowości na firmowym fanpage’u?
20 / 05 / 2022
Dzięki Facebookowi możesz łatwo docierać do klientów z różnymi treściami. To także doskonały kanał do komunikowania nadchodzących nowości. Jak jednak je wypromować? Jeśli chcesz zbudować zainteresowanie wokół wprowadzanych usług lub produktów – sięgnij po wskazówki zawarte w tym artykule.
Czytaj dalejNieprzyjemne komentarze na firmowym Facebooku – jak sobie z nimi radzić?
06 / 05 / 2022
Zakładając FP na Facebooku, trzeba mieć świadomość, że niektórzy komentujący będą wystawiali negatywne oceny. Część z nich to wynik znudzenia lub złośliwości. Inne to merytoryczne uwagi dotyczące marki. Podstawą jest odpowiednia reakcja na nie. Dowiedz się, jak działać, gdy pojawiają się złe opinie.
Czytaj dalejCzy opracowywanie wydarzeń związanych z działalnością firmy jest istotne na Facebooku?
25 / 04 / 2022
Facebook daje mnóstwo okazji do tego, by poszerzyć swoją bazę fanów na fanpage’u. Jedną z metod jest organizacja wydarzenia – offline, jak i online. Czy to się opłaca? Jakie korzyści może przynieść takie działanie? Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, już teraz przeczytaj ten artykuł.
Czytaj dalej