marketing

Czym jest Real-Time Marketing i jak go stosować?

05 / 01 / 2023

Real-Time Marketing to rewelacyjny sposób na aktywizację społeczności zgromadzonej wokół marki. Reakcja na bieżące wydarzenia np. na fanpage na Facebooku pomaga nie tylko pobudzić obserwujących do działania, ale i nierzadko skutkuje poszerzeniem zasięgów. Dowiedz się więcej o tym, czym jest RTM!

Czytaj dalej
zasiegi

Czym są zasięgi na Facebooku? Odpowiadamy

19 / 12 / 2022

Widoczność na Facebooku to jeden z podstawowych wskaźników, która informuje o skuteczności działań. Im ona większa zaś, tym wyższe prawdopodobieństwo poszerzenia grona klientów. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, czym są zasięgi i jak można je zwiększyć? Zachęcamy już teraz do przeczytania artykułu.

Czytaj dalej
algorytm

Jak ważne są algorytmy Facebooka dla firmowego fanpage’a?

05 / 12 / 2022

Czy wiesz, że na widoczność Twoich postów na Facebooku wpływają algorytmy serwisu? Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o mechanizmach ich działania – zajrzyj do tego artykułu. Opisujemy w nim szerzej, jak roboty oceniają wartość treści i, co ważne, jak można to wykorzystać. Zachęcamy do lektury!

Czytaj dalej
facebook

Czym facebookowy fanpage dla firm różni się od prywatnego? Odpowiadamy!

25 / 11 / 2022

Facebook dla prywatnych użytkowników odsłania przed nimi część swoich możliwości. Pełnię opcji poznają dopiero właściciele firmowych fanpage’y. Jak bardzo różnią się te dwa rodzaje kont? Czy to oznacza, że serwis staje się bardziej skomplikowany? Poznaj odpowiedzi na te pytania – przeczytaj nasz artykuł.

Czytaj dalej