Konto firmowe na Facebooku. Jak często powinieneś publikować?

02 / 09 / 2020

Założenie konta firmowego na Facebooku i zamieszczanie na nim postów to za mało, aby cieszyć się szerokimi zasięgami. Czy wiesz, że równie ważne, co jakość tych treści jest, to kiedy i z jaką częstotliwością je publikujesz? Fanpage należy prowadzić według ściśle określonego harmonogramu. Co więcej, bardzo istotne jest to, aby dopasować się do aktualnych trendów, […]

Czytaj dalej

Statystyki firmowej strony na Facebooku – czego się z nich dowiesz

12 / 08 / 2020

Prowadzisz firmowy fanpage na Facebooku? Czy wiedziałeś, że możesz skorzystać ze specjalnego narzędzia statystyk dla takiego konta? Co więcej, dostęp do tych informacji jest zupełnie darmowy! Dzięki nim możesz analizować aktywność na swoim profilu i wyciągać cenne wnioski, pozwalające zwiększyć efektywność reklamy. Sprawdź już teraz, co możesz w nich znaleźć! Gdzie znajdują się statystyki na firmowym […]

Czytaj dalej

Katalog produktów na Facebooku firmowym. Dlaczego warto?

07 / 08 / 2020

Większość właścicieli sklepów internetowych doskonale zna zalety promowania działalności poprzez konto firmowe na FB. Niestety wielu przedsiębiorców nie w pełni wykorzystuje możliwości tego portalu. Facebook udostępnia mnóstwo narzędzi, które – odpowiednio skonfigurowane – zwiększają efektywność promocji. W przypadku branży e-commerce jednym z ważniejszych jest katalog produktów. Dziś postaramy się przedstawić jego najważniejsze zalety. Sprawdź już […]

Czytaj dalej

Firmowy fanpage a RODO. Jakie obowiązki nakłada ustawa?

13 / 07 / 2020

Dziś własna strona na Facebooku to domena nie tylko osób prywatnych i ludzi hobbystycznie prowadzących konta. Media społecznościowe stały się istotnym miejscem promocji dla firm. Fanpage ułatwia docieranie do nowych klientów, ale czy jego posiadanie wiąże się z jakimiś obowiązkami wynikającymi z ustawy o RODO? Ponieważ często spotykamy się z takim pytaniem, dziś postaramy się […]

Czytaj dalej