mężczyzna w krawacie sprawdzający Facebooka na swoim telefonie komórkowym

Nowe metody liczenia potencjalnego zasięgu – zmiany w reklamach na Facebooku


Prowadzisz kampanię reklamową swojej firmy na portalu Facebook i korzystasz z narzędzia analitycznego Relevance Score? Jeśli tak, to na pewno doskonale wiesz, że nie jest to narzędzie idealne, mające niestety bardzo ograniczoną funkcjonalność. Zbliżają się jednak wielkie zmiany. Facebook zapowiedział bowiem rewolucję na tym polu. Teraz, zamiast jednego wskaźnika, będzie można korzystać aż z 3 […]

Czytaj dalej
ręka trzymająca telefon z facebookiem

Jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników na fanpage’u? 3 proste triki

27 / 03 / 2019

Czasy bardzo dużego zasięgu organicznego postów na Facebooku niestety już dawno minęły i raczej nie wrócą. Tylko odpowiednie zaangażowanie osób odwiedzających firmowy profil na FB jest gwarantem sukcesu. Chcecie wiedzieć, w jaki sposób zachęcić ludzi do takiego działania? Zapraszamy w takim razie do dalszej lektury. Zaprezentujemy 3 proste, ale bardzo skuteczne triki. Zasięg postów spada […]

Czytaj dalej
robot i telefon z włączonym czatem facebooka

Chatboty – dlaczego warto ich używać i co się zmieniło od ich wprowadzenia?


Od kilku lat chatboty stały się istotnym narzędziem dla każdego specjalisty od marketingu. Coraz częściej narzędzia te pomagają w prowadzeniu kont firmowych na Facebooku. Chcecie wiedzieć, dlaczego warto ich używać i z jakiego powodu to właśnie teraz stały się one tak popularne? Zapraszamy w takim razie do dalszej lektury. Chatboty wcale nie są nowością Tego […]

Czytaj dalej
Prowadzenie fanpage na facebooku - czyli automatyzacja

Automatyzacja – krok do skuteczności działań marketingowych na Facebooku?

07 / 02 / 2019

Już dawno minęły czasy, kiedy to firmy mogły w pełni samodzielnie kontrolować prowadzone na szeroką skalę kampanie reklamowe. Co więcej, nawet jeśli będziemy bardzo chcieli, to zwyczajnie nie jesteśmy w stanie efektywnie komunikować się z każdym potencjalnym klientem, jaki się do nas zgłosi. Mówimy tutaj nierzadko nie o tysiącach, a o dziesiątkach czy nawet setkach […]

Czytaj dalej