Content marketing i social media. Jak te dwa elementy się uzupełniają?
06 / 11 / 2024
Czy wiesz, że umiejętnie wdrażane działania w zakresie content marketingu oraz social mediów mogą zwielokrotnić Twoje zyski sprzedażowe? Zobacz, jak uzupełniają one siebie nawzajem i poznaj dobre praktyki tej integracji, aby móc czerpać jak najwięcej korzyści z przemyślanej strategii marketingowej swojej marki!
Czytaj dalejPsychologia kolorów w mediach społecznościowych: Jak barwy wpływają na emocje i zaangażowanie?
16 / 10 / 2024
Zastanawiasz się, czy psychologia kolorów ma wpływ na odbiór treści w mediach społecznościowych? Jeśli tak, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Eksperci z KJ-Studio przedstawiają w nim sekrety wzbudzania emocji i zachęcania do interakcji z wykorzystaniem odpowiedniego doboru barw – zapraszamy do lektury!
Czytaj dalejLudzie, którzy nie korzystają z social mediów. Jak dotrzeć do nich i dlaczego warto o nich pamiętać?
02 / 10 / 2024
Osoby nieaktywne w mediach społecznościowych — czyli wykluczeni technologicznie czy potencjalni klienci o dużym potencjale nabywczym? Przeczytaj nasz artykuł, aby dowiedzieć się więcej o tej grupie odbiorców, jej profilu demograficznym oraz o metodach promocji, które pozwolą Ci do niej efektywnie dotrzeć!
Czytaj dalejAnaliza wyników w social media – jakie wskaźniki warto śledzić? Cz. 2
18 / 09 / 2024
Liczba polubień, udostępnień, komentarzy oraz obserwujących, a także reputacja. To dane, które pozwalają ocenić zaangażowanie użytkowników wobec treści publikowanych przez markę. Analizując wskaźniki w social mediach, można zauważyć trendy i wzorce zachowań użytkowników. To zaś pozwala dostosować strategię marketingową do potrzeb klientów. Jest to też najlepszy sposób, aby osiągnąć sukces marketingowy w sieci. Dowiedz się więcej z naszego artykułu!
Czytaj dalej