Czym jest Real-Time Marketing i jak go stosować?
05 / 01 / 2023
Real-Time Marketing to rewelacyjny sposób na aktywizację społeczności zgromadzonej wokół marki. Reakcja na bieżące wydarzenia np. na fanpage na Facebooku pomaga nie tylko pobudzić obserwujących do działania, ale i nierzadko skutkuje poszerzeniem zasięgów. Dowiedz się więcej o tym, czym jest RTM!
Czytaj dalejCzym są zasięgi na Facebooku? Odpowiadamy
19 / 12 / 2022
Widoczność na Facebooku to jeden z podstawowych wskaźników, która informuje o skuteczności działań. Im ona większa zaś, tym wyższe prawdopodobieństwo poszerzenia grona klientów. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, czym są zasięgi i jak można je zwiększyć? Zachęcamy już teraz do przeczytania artykułu.
Czytaj dalejJak ważne są algorytmy Facebooka dla firmowego fanpage’a?
05 / 12 / 2022
Czy wiesz, że na widoczność Twoich postów na Facebooku wpływają algorytmy serwisu? Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o mechanizmach ich działania – zajrzyj do tego artykułu. Opisujemy w nim szerzej, jak roboty oceniają wartość treści i, co ważne, jak można to wykorzystać. Zachęcamy do lektury!
Czytaj dalejCzym facebookowy fanpage dla firm różni się od prywatnego? Odpowiadamy!
25 / 11 / 2022
Facebook dla prywatnych użytkowników odsłania przed nimi część swoich możliwości. Pełnię opcji poznają dopiero właściciele firmowych fanpage’y. Jak bardzo różnią się te dwa rodzaje kont? Czy to oznacza, że serwis staje się bardziej skomplikowany? Poznaj odpowiedzi na te pytania – przeczytaj nasz artykuł.
Czytaj dalej