Facebook dla firmy

Trendy na 2019 rok w marketingu na Facebooku


Kolejny rok przed nami, a wraz z nim szykują się zmiany w mediach społecznościowych. Już teraz specjaliści od marketingu przewidują, jakie będą trendy, jeśli chodzi o promowanie firmy na Facebooku. Poniżej przedstawiamy te przewidywania. Obrazy, a nie tekst Użytkownicy Facebooka są coraz bardziej przyzwyczajeni do przekazu w formie wideo. Gdy na wallu każdej osoby codziennie […]

Czytaj dalej
3 niezawodne sposoby na użycie Facebook Messengera w marketingu

3 niezawodne sposoby na użycie Facebook Messengera w marketingu

20 / 11 / 2018

Choć wciąż stosowany jest głównie do komunikacji prywatnej na Facebooku, Messenger stał się także popularnym medium marketingowym. Już od kilku lat stopniowo odkrywa się jego potencjał – również pod kątem biznesowym. W jaki sposób można zastosować to narzędzie do celów firmowych – przy okazji prowadzenia profilu firmowego na FB? Łatwa komunikacja z klientem Rozmowa przez Facebooka jest […]

Czytaj dalej
Jak wykorzystać Facebook Stories do promowania swojej marki w social media?

Jak wykorzystać Facebook Stories do promowania swojej marki w social media?

14 / 11 / 2018

Obecnie prowadzenie fan page firmowego na Facebooku jest normą dla większości przedsiębiorców. Nic dziwnego, w końcu medium to pozwala tanim kosztem dotrzeć do wielu potencjalnych klientów, których może zainteresować nasza oferta. Niezwykle przydatnym narzędziem portalu jest Stories, które co prawda dopiero zyskuje na popularności wśród użytkowników, jednak drzemie w nim ogromny potencjał marketingowy. Czym jest […]

Czytaj dalej
Gratka dla fotografów: zdjęcia 3D na Facebooku

Gratka dla fotografów: zdjęcia 3D na Facebooku


Portale społecznościowe pozwalają niedrogim kosztem wypromować markę. Obecnie osoby, które mają ciekawy pomysł, mogą przy ograniczonym budżecie znaleźć wielu klientów. Szczególnie opłacalne jest prowadzenie fanpage na Facebooku. Ten popularny portal wprowadza coraz to nowe udogodnienia – jednym z ciekawszych są zdjęcia 3D, które z pewnością spodobają się zawodowym fotografom. Kolejne zmiany na Facebooku stają się […]

Czytaj dalej