Pozycjonowanie strony internetowej – dlaczego warto?

07 / 06 / 2019

Czy wiesz, że prawie 97% polskich internautów regularnie korzysta z Google do wyszukiwania różnych informacji? Według najnowszych badań przeprowadzonych przez GEMIUS, w kwietniu 2019 roku, liczba aktywnych internautów w naszym kraju wyniosła ponad 28 milionów. W tej grupie na pewno znajdują się potencjalni klienci dla Twojego biznesu. Jednak aby do nich dotrzeć, powinieneś zlecić kompleksowe […]

Czytaj dalej

Jak sprawdzić targetowanie reklam konkurencji? Jest na to prosty sposób

08 / 05 / 2019

Przekazy marketingowe otaczają nas każdego dnia, nie tylko na ulicach, ale także w internecie. Jeśli aktywnie korzystasz z portalu Facebook, to na pewno już nie raz zauważyłeś ciekawą prawidłowość. Wyświetlane tam reklamy zgadzają się z Twoimi aktualnymi potrzebami lub z zainteresowaniami. FB oferuje bowiem rozbudowane narzędzia do targetowania reklam. Dzięki nowej funkcjonalności każdy może dzisiaj […]

Czytaj dalej
Prawnik pracujący przy komputerze w biurze.

Reklama prawników i lekarzy – czy to możliwe na Facebooku?

01 / 05 / 2019

Media społecznościowe stały się dzisiaj bardzo ważnym elementem każdej kampanii. Łatwość zakładania profilów biznesowych i korzystania z narzędzi ułatwiających promocję często przekłada się na zwiększenie zasięgów, oczywiście przy zastosowaniu odpowiedniej strategii. Jednak trzeba pamiętać o tym, że zgodnie z przepisami – lekarze i prawnicy nie mogą promować swojej działalności. Czy w takim razie reklama na […]

Czytaj dalej
reklama fb na instagramie

Niezbędnik reklamodawcy na Instagramie

10 / 04 / 2019

Ponad 10% ludności świata korzysta z Instagrama – jak wykorzystać ten potencjał do reklamy? To wręcz niewyobrażalna społeczność. Szacuje się, że każdego miesiąca aktywnie korzysta z niego ponad miliard użytkowników z całego świata. Aż 500 milionów z nich loguje się każdego dnia, a około 80% wszystkich użytkowników portalu ma w profilach śledzonych chociaż jedną firmę. […]

Czytaj dalej