Facebook – reklamy w AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości

17 / 08 / 2018

Facebook, stawiając na nowoczesną technologię, rozpoczyna testy najnowszego formatu reklamowego przy zastosowaniu rozszerzonej rzeczywistości. Jak to wpłynie na osoby korzystające z Facebooka? W efekcie użytkownicy serwisu będą mogli przymierzać i porównywać akcesoria modowe, oglądać meble, gry oraz wiele innych produktów. Pierwszą marką, która testuje tego typu reklamy, jest Michael Kors, pozwalający klientom na wirtualne zmierzenie okularów przeciwsłonecznych. Marek zainteresowanych nową […]

Czytaj dalej

Facebook dojrzewa?

07 / 08 / 2018

Kryzys czy rozwój? Kilka lat temu świat obiegła informacja, że Facebook traci najmłodszych użytkowników. Wtedy też, od roku 2011 do 2014, z portalu zniknęło aż 3 miliony kont nastolatków. Co więcej, według niedawno przeprowadzonych statystyk w ciągu roku Facebook ponownie stracił aż 18 procent użytkowników w przedziale 13-17 lat. Czy to wystarczający problem do zmartwień dla założyciela […]

Czytaj dalej
Telefon z włączonym Facebookiem leżący na stole

Jak uruchomić remarketing na Facebooku?

25 / 07 / 2018

Opcji docierania do potencjalnych klientów i fanów marki na Facebooku jest wiele. Wliczają się do nich nie tylko bannery Google, ale także reklamy pojawiające się w newsfeedzie, jak i kolumnie po prawej stronie strony. Jak ruszyć z własną kampanią remarketingową? Podpowiadamy, jak dzięki kilku krokom poszerzyć efektywność reklam na Facebooku! Piksel na portalu Kampanie remarketingowe […]

Czytaj dalej

Reklama na fanów konkurencji – jak to zrobić?


Targetowanie reklam na Facebooku to jedno z najważniejszych działań marketingowych, które przyczyniają się do pozyskania dużej, ale co najważniejszej wiernej grupy odbiorców. Tworzenie kampanii reklamowych nie zawsze jest proste – niewielkie fanpage’e, które dopiero co ruszają w swoją facebookową drogę, mają zadanie utrudnione. Wiele z nich pragnie „podkraść” klientów konkurencji, jednak czy na pewno tak […]

Czytaj dalej