Jak publikować posty na Facebooku?

Jak publikować posty na Facebooku?

22 / 08 / 2016

Prowadzisz własny fanpage na Facebooku? A może pracujesz jako specjalista od Social Media? Niezależnie od powodu, dla którego zajmujesz się firmowym profilem na tym portalu, warto, abyś pamiętał o kilku wskazówkach. Jakich? Dbaj o treści, jakie udostępniasz. Jeśli śledzisz różne profile z tej samej branży, z pewnością zdarzyło Ci się zaobserwować, że często „przeklejają” one […]

Czytaj dalej
7 zasad, jak prowadzić fanpage

Jak prowadzić fanpage?

12 / 08 / 2016

Utworzyłaś fanpage firmowy i, z nadzieją na ogromny sukces i miliony „lajków”, zastanawiasz się, jaki powinien być Twój kolejny krok? Rozczaruję Cię – niestety nie ma jednej, sprawdzonej recepty. Chętnie przedstawię Ci 7 zasad, z których warto skorzystać, prowadząc fanpage. Zaczynamy: Określ temat fanpage Dopasuj tematykę do profilu Twojej firmy. Jeśli będziesz systematycznie publikować ciekawe […]

Czytaj dalej
Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku?

Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku?

02 / 08 / 2016

Facebook stara się na wiele sposobów pomagać przedsiębiorcom w promowaniu ich firm. Możliwości reklamowania się jest wiele – ważniejsze jest natomiast to, w jaki sposób prawidłowo z nich skorzystać. Sprawdź 5 najważniejszych porad dotyczących skutecznych reklam na Facebooku. Słuchaj odbiorców Jeśli śledzisz reakcje swoich odbiorców, z pewnością wiesz, które posty cieszą się wśród nich największą […]

Czytaj dalej
Przycisk CTA Facebook

Czym jest przycisk CTA w reklamach na facebooku?

23 / 07 / 2016

Zanim o specyfice przycisków, na samym początku warto wytłumaczyć, co kryje się za tajemniczym skrótem CTA. W rozwinięciu brzmi on Call-To-Action, czyli mówiąc wprost – wezwanie do akcji. Pierwsze tego typu przyciski pojawiły się na Facebooku z początkiem 2014 roku. Umieszczane są zazwyczaj tuż pod reklamami i zachęcają do przeniesienia się do sklepu internetowego, formularza […]

Czytaj dalej