Nowy wygląda Facebooka. Co się zmieni jeszcze w tym roku?
18 / 06 / 2019
Korzystasz zamiennie z mobilnego i desktopowego FB? Na pewno wiesz więc, jak ogromne różnice w wyglądzie i funkcjonalności oferują obie te wersje. Nie ma co ukrywać, obsługa Facebooka w przeglądarce nie jest zbyt atrakcyjna i interfejs sprawia nawet wrażenie mocno przestarzałego. Na ostatniej konferencji F8 dla deweloperów ujawniono jednak, że wersję przeglądarkową czekają spore zmiany. […]
Czytaj dalejZapłać przez Facebooka, czyli koniec plotek, a zbliżająca się rzeczywistość
10 / 06 / 2019
Bardziej dociekliwi na pewno słyszeli o zeszłorocznych zapowiedziach Marka Zuckerberga. Dotyczyły one wprowadzenia płatności kryptowalutami w ramach narzędzi oferowanych na Facebooku. Zapowiedzi szybko jednak zostały zapomniane, gdyż mało kto brał je na poważnie. Tym razem zostało bowiem wydane oficjalne potwierdzenie, że już wkrótce, gdyż w początkach 2020 roku, tego typu zmiany wejdą w życie. Co […]
Czytaj dalejPozycjonowanie strony internetowej – dlaczego warto?
07 / 06 / 2019
Czy wiesz, że prawie 97% polskich internautów regularnie korzysta z Google do wyszukiwania różnych informacji? Według najnowszych badań przeprowadzonych przez GEMIUS, w kwietniu 2019 roku, liczba aktywnych internautów w naszym kraju wyniosła ponad 28 milionów. W tej grupie na pewno znajdują się potencjalni klienci dla Twojego biznesu. Jednak aby do nich dotrzeć, powinieneś zlecić kompleksowe […]
Czytaj dalejJak sprawdzić targetowanie reklam konkurencji? Jest na to prosty sposób
08 / 05 / 2019
Przekazy marketingowe otaczają nas każdego dnia, nie tylko na ulicach, ale także w internecie. Jeśli aktywnie korzystasz z portalu Facebook, to na pewno już nie raz zauważyłeś ciekawą prawidłowość. Wyświetlane tam reklamy zgadzają się z Twoimi aktualnymi potrzebami lub z zainteresowaniami. FB oferuje bowiem rozbudowane narzędzia do targetowania reklam. Dzięki nowej funkcjonalności każdy może dzisiaj […]
Czytaj dalej