Reklamy w Grupach na Facebooku coraz bliżej
Jednym z nieustannie rozwijanych elementów Facebooka, najpopularniejszego od kilku lat serwisu społecznościowego na całym świecie, są grupy. Jak się okazuje, warto wykorzystać je do promocji własnej działalności, zwłaszcza że administratorzy portalu oferują użytkownikom coraz to nowe opcje. Dzięki temu, że można je łączyć z firmowymi stronami, grupy pozwalają rozwinąć biznes i zadbać o udane relacje […]
Czytaj dalejFacebook Analytics – nowe funkcjonalności już niebawem
18 / 12 / 2018
Prowadząc działalność online, poza dostarczaniem ciekawych treści i zachęcaniem użytkowników do interakcji, warto również analizować efekty podejmowanych działań. Facebook Analytics to narzędzie, które pozwala przeprowadzić taką analizę i sprawdzić m.in. to, jak wyglądają drogi zakupowe użytkowników Facebooka. Jest ono ciągle rozbudowywane, więc wkrótce można spodziewać się nowych funkcji. Jakich? Facebook a klienci Właśnie wdrażana wersja […]
Czytaj dalejJak zwiększyć sprzedaż świąteczną poprzez fanpage na Facebooku?
W grudniu wiele firm odnotowuje wzrost sprzedaży swoich produktów. Wynika to oczywiście z faktu, iż zbliżają się święta, a więc ludzie kupują prezenty dla swoich bliskich. Konto firmowe na Facebooku to dobre miejsce na reklamę przedświąteczną, która pozwoli zwiększyć zyski. O czym pamiętać, realizując kampanię świąteczną na FB? Planuj z wyprzedzeniem Za opracowanie kampanii warto […]
Czytaj dalejTrendy na 2019 rok w marketingu na Facebooku
Kolejny rok przed nami, a wraz z nim szykują się zmiany w mediach społecznościowych. Już teraz specjaliści od marketingu przewidują, jakie będą trendy, jeśli chodzi o promowanie firmy na Facebooku. Poniżej przedstawiamy te przewidywania. Obrazy, a nie tekst Użytkownicy Facebooka są coraz bardziej przyzwyczajeni do przekazu w formie wideo. Gdy na wallu każdej osoby codziennie […]
Czytaj dalej