Planowanie działań w social media – jak to zrobić?
Opracowanie dobrej strategii działań marketingowych to dzisiejszy klucz do sukcesu w sieci. Przede wszystkim należy zdać sobie sprawę z tego, że sam ciekawy content już nie wystarcza. Wybicie się przed szereg setek tysięcy podobnych profili to cel, który możesz osiągnąć, zwracając uwagę na kilka podstawowych kwestii. Po pierwsze, przemyśl strategię Decydując się na przeprowadzenie działań marketingowych […]
Czytaj dalejOpcja rozpoznawania twarzy na Facebooku – na czym to polega?
Rozpoznawanie twarzy to funkcja, która na Facebooku dostępna jest dla użytkowników od lat. Wraz z wprowadzoną 25 kwietnia 2018 roku zmianą polityki RODO serwis zmuszony został do odnowienia akceptacji danej opcji. Co się zmieniło i czym tak naprawdę jest rozpoznawanie twarzy na Facebooku? Jak działa funkcja rozpoznawania twarzy? Zaawansowana technologia, użyta przez Facebooka do zaimplementowania […]
Czytaj dalejJak zdobyć nowych fanów na Facebooku?
18 / 04 / 2018
Posiadanie firmowego fanpage’a na Facebooku to obecnie niemal obowiązkowy element działań marketingowych każdego przedsiębiorstwa. Coraz częściej profil na portalu społecznościowym jest porównywany nawet do strony internetowej – przy jego pomocy można skutecznie promować swój biznes, zwiększać zyski ze sprzedaży i docierać do coraz to szerszego kręgu odbiorców. Czy istnieją sprawdzone sposoby na zdobycie nowych fanów […]
Czytaj dalejNajnowsze trendy na Facebooku – wiosna 2018
Jakie trendy będą obowiązywały wiosną tego roku w największym i najszybciej rozwijającym się portalu społecznościowym – Facebooku? Co warto wziąć pod uwagę, przygotowując strategię komunikacji w social media? Oto kilka najgorętszych nowości, które dają zupełnie nowe możliwości, pozwalając jeszcze skuteczniej zarządzać przestrzenią reklamową. 1. Możliwość dodawania postów 3D Społecznościowy gigant stworzony przez Marka Zuckerberga wprowadził […]
Czytaj dalej