Catvertiser z nową funkcjonalnością – czym jest narzędzie Lynx?


Catvertiser, samoobsługowa platforma służąca do tworzenia oraz optymalizowania kampanii prowadzonych za pośrednictwem Facebooka, wprowadza nową funkcję. Do obecnych udogodnień dołącza narzędzie Lynx. Na czym polega wdrożona funkcjonalność i jakie daje możliwości użytkownikom? Czym jest dokładnie Lynx? Lynx stanowi nowatorski mechanizm, który został opracowany w związku z ostatnimi modyfikacjami na Facebooku dotyczącymi publikowania postów z linkami. […]

Czytaj dalej

Facebook zablokuje reklamy ze stron, które publikują fałszywe informacje


Walka ze zjawiskiem fake news nie jest łatwa, ale Facebook robi w tej kwestii, co może. Tym razem ogłosił, że będzie blokował możliwość reklamowania się wszystkim tym profilom, które będą zamieszczać fałszywe informacje. Konta te będą mogły odzyskać możliwość promowania się na najczęściej odwiedzanym przez internautów portalu społecznościowym dopiero wtedy, kiedy jakość publikowanych przez nie […]

Czytaj dalej

JAKIE STATYSTYKI MAJĄ TREŚCI WIDEO NA FACEBOOKU I CZY WARTO JE STOSOWAĆ?

25 / 10 / 2017

Każda statystyka, niezależnie czego ona dotyczy, jest wyjątkowym narzędziem, które w dużej mierze decyduje o kierunku prowadzonej strategii reklamowej na Facebooku. Jak już wiemy, 3/4 jego użytkowników po obejrzeniu wideo podejmuje pozytywne decyzje na podstawie ich treści. Mamy więc do czynienia z formatem, który nie tylko mocno angażuje uczestników portalu społecznościowego, ale także wyzwala określone […]

Czytaj dalej

JAK USTAWIĆ BUDŻET REKLAM NA FACEBOOKU?


Każda działalność gospodarcza niezależnie od swojego charakteru wymaga profesjonalnego wsparcia w postaci reklamy. Coraz większy udział Internetu w procesach zakupowych stwarza dla wielu firm możliwość zaistnienia w sieci i sprzedaży swoich produktów. Jednym ze znaczących obszarów, gdzie zauważamy rosnącą liczbę klientów decydujących się na zakup pod wpływem reklam filmowych, jest Facebook. Prezentacja marki z jednoczesnym […]

Czytaj dalej