Jak wykorzystać Facebooka w e-commerce?
Czy pomyślałeś kiedyś: “Wejdę na Facebooka i zrobię zakupy”? Nie? Może czas to zmienić? Niebieski portal zazwyczaj wykorzystywany jest do bardziej towarzyskich celów: lajkowania fotek, wrzucania postów, udostępniania filmików i rozmów ze znajomymi. Świetnie się też sprawdza, jeśli chcemy zaczerpnąć nieco informacji na dany temat albo musimy sprzedać bilety na koncert, na który nie możemy […]
Czytaj dalejNa co zwrócić uwagę, tworząc reklamy na Facebooku?
Wydaje Ci się, że na temat reklam na Facebooku wiesz już wszystko? Masz rację – wydaje Ci się. Nawet jeśli rok temu byłeś na profesjonalnym szkoleniu albo kilka miesięcy wstecz brałeś udział w konferencji na ten temat… wiele się zmieniło od tego czasu. Ekipa niebieskiego portalu wprowadziła nowe funkcje, pojawiły się nieznane dotąd możliwości. Możesz […]
Czytaj dalejFacebook dodał możliwość dodawania emotikonek pod komentarzami
29 / 05 / 2017
I stało się coś, co było tylko kwestią czasu. Reakcje pod postem tak bardzo przypadły użytkownikom do gustu, że Facebook postanowił wprowadzić je także jako sposób reakcji na komentarze. Jest to bardzo przydatna funkcja, ponieważ często nie mamy czasu na dłuższą konwersację a chcielibyśmy w jakiś sposób zareagować na czyjąś wypowiedź. Reakcja ‘Super’ czy ‘Ha […]
Czytaj dalejFacebook chce walczyć z fejkowymi treściami w serwisie
20 / 05 / 2017
Facebook to portal, dzięki któremu możemy porozumiewać się z ludźmi na całym świecie. Dzielimy się na nim ważnymi chwilami w życiu, udostępniamy ciekawe artykuły, publikujemy śmieszne zdjęcia. Jest to cenne narzędzie, które umożliwia wymianę myśli i pomaga zrozumieć postawę i sposób rozumienia innych. Dzięki niemu możemy mieć kontakt z rodziną i znajomymi, niezależnie od tego, […]
Czytaj dalej