Modyfikacje w panelu mailChimp – obsługa kampanii na Facebooku

13 / 02 / 2017

MailChimp do tej pory kojarzył nam się wyłącznie z e-mail marketingiem. Posiada wiele zintegrowanych narzędzi i jest prosty w użytkowaniu. Korzysta z niego wiele małych i średnich firm, ponieważ bezpłatna wersja tej usługi pozwala na wysłanie 12 000 e-maili miesięcznie. Jedynym minusem jest umieszczenie przez system na wiadomości logo MailChimp. Mamy także dostęp do mniejszej ilości […]

Czytaj dalej

Facebook chce wykończyć Snapchata, wprowadzając kolejne rozwiązania od swojego konkurenta


Facebook z powodzeniem kopiuje sprawdzone usługi z innych serwisów. Jednym z ostatnich był Instagram i jego Stories, czyli Relacje. Tym razem wybór padł na Snapchata. Już wiecie, o czym będzie ten wpis? Tak, chodzi o funkcję Mój Dzień, która pojawiła się wraz z aktualizacją komunikatora (zarówno do Androida, jak i iOS). Dzięki niej możemy dodawać […]

Czytaj dalej

Bezpieczeństwo czy wygoda? Co jest dla Ciebie ważniejsze?


Zacznijmy od początku. Facebook wymaga od nas podania prawdziwych danych, w przeciwnym razie nasze konto może zostać usunięte. Akceptujemy to. Co więcej, sami udostępniamy na swoim profilu wiele różnych treści, często bardzo prywatnych – mamy takie prawo. A co, jeśli nasze dane wpadną w niepowołane ręce… Nasze rozmowy, filmiki, zdjęcia – wszystko w rękach obcej […]

Czytaj dalej

Jak śledzić konwersję na Facebooku?

20 / 01 / 2017

Jeśli korzystasz z reklam na popularnym portalu społecznościowym Facebook, to zapoznanie się z tym tematem jest niemal obowiązkowe. Nowy Piksel Facebooka zapewnia jeszcze lepsze możliwości monitorowania zdarzeń na witrynach i w sklepach internetowych, a także umożliwia dokładną optymalizację konwersji reklamy na FB. Dzięki nowemu Pikselowi, możesz zaoszczędzić nie tylko czas i pieniądze, ale również przyciągnąć […]

Czytaj dalej