Jak Tworzyć dobre reklamy na Facebooku
26 / 04 / 2017
Wpisów na temat tego, jak stworzyć dobrą reklamę w mediach społecznościowych powstaje kilka (a może nawet kilkanaście) dziennie. Również i na naszym blogu możesz przeczytać kilka porad dotyczących tego zagadnienia. Jednak Facebook nieustannie się zmienia, ewoluuje także nasza wiedza w dziedzinie psychologii, perswazji oraz manipulacji. Warto śledzić najnowsze doniesienia w tym zakresie, ponieważ portale społecznościowe […]
Czytaj dalejReakcje na Facebooku – jak zaangażować fanów, jak wykorzystywać reakcje w komunikacji?
16 / 04 / 2017
Na początku było „Lubię to” i przez wiele lat wystarczyło. Jakiś czas temu Facebook wprowadził kolejne reakcje: „Super”, „Ha ha”, „Wow”, „Przykro mi” i „Wrr”. Wiele firm postanowiło zaangażować swoich fanów poprzez głosowanie za pomocą tych ikonek. Przeglądając kilka razy dziennie aktualności ze stron, natrafimy na posty typu: kto ładniejszy, kto powinien wygrać, co wolisz. Dzięki reakcjom […]
Czytaj dalejFacebook Messenger z ankietami w Polsce
06 / 04 / 2017
Facebook nie daje nam odpocząć i ciągle wprowadza kolejne nowości. Niedawno pisaliśmy o funkcjach „ściągniętych” ze Snapchata i Instagrama. Teraz przyszedł czas na coś, co znamy już głównie z grup na Facebooku – ankiety. Opcja sondy od niedawna dostępna jest w konwersacjach grupowych, które liczą minimum 3 osoby. Jest to dość logiczne rozwiązanie, ponieważ pytanie […]
Czytaj dalejMessenger dla firm
06 / 03 / 2017
Marki muszą być tam, gdzie ich klienci są aktywni, czyli na… Messengerze! Czy Twoja firma korzysta z ogromu możliwości, które otwiera przed nią ten popularny komunikator? Badania pokazują, że czas spędzony w mediach społecznościowych i na komunikowaniu się z innymi wzrósł o 400% przez ostatni rok. Ta liczba mówi sama za siebie. Firmy i instytucje […]
Czytaj dalej