Reklama która sprzedaje!
15 / 06 / 2016
Fakt, iż coraz częściej korzystamy z Internetu wyłącznie przy użyciu urządzeń mobilnych, nieco niepokoi sprzedawców. Dlaczego? Otóż powszechnie uważa się, że procedura dokonania zakupu za pomocą np. smartfona, jest zbyt skomplikowana i – mówiąc wprost – zniechęca użytkowników. Facebook już dawno przestał być wykorzystywany jedynie jako platforma do komunikacji ze znajomymi czy rodziną. Od kilku […]
Czytaj dalejZ tych narzędzi powinieneś korzystać, prowadząc firmowy profil na Facebooku
08 / 06 / 2016
Jakiś czas temu Facebook postanowił wprowadzić kilka nowości, które z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez profile firmowe. Jakie? Sprawdźcie sami: 1. Emocje są ważne w życiu człowieka! Kilka miesięcy temu głośno było o projekcie opcji „Nie lubię”, która miała pojawić się jako odpowiedź na kultowego lajka. Zamiast „łapki w dół”, pojawiło się siedem innych twarzy […]
Czytaj dalejNowe funkcje Facebook Messengera
31 / 05 / 2016
Już od dawna Facebook Messenger zastępuje klasyczne wiadomości SMS czy pozostałe komunikatory mobilne. Powód jest prosty – aplikację Zuckerberga obsługujemy na telefonach komórkowych i uruchamiamy na komputerach. W obu przypadkach strona działa w tle, dlatego w każdej chwili możemy mieć do niej dostęp. Jak się okazuje – teraz korzystanie z Facebook Messengera stało się jeszcze […]
Czytaj dalejFacebook za 10 lat – Konferencja F8
Jak rozwijać portal społecznościowy, który już teraz należy do czołówki najbardziej rozwiniętych? Okazuje się, że jest to możliwe. Podczas Konferencji F8 zaprezentowano dziesięcioletni plan modernizacji Facebooka. Prelegenci Zanim o nowościach, warto przedstawić prelegentów, którzy kolejno prezentowali swoje pomysły. Byli to: reprezentant grupy odpowiedzialnej za rozwój platformy deweloperskiej Deb Liu, współpracujący z ogólnoświatowym społeczeństwem deweloperów dyrektor […]
Czytaj dalej