Jak tworzyć reklamy w Facebook Ads?
Reklama na Facebooku otwiera przed firmami wiele możliwości. Co zrobić, żeby nasza reklama wyróżniła się wśród innych i przyniosła oczekiwane rezultaty? Bądź dobrym psychologiem Psychologia reklamy to niezwykle ciekawa dziedzina. Zalecamy czytanie jak największej ilości książek psychologicznych. Zacznij od klasyków, takich jak Robert Cialdini i jego „Pre-swazja” czy „Wywieranie wpływu na innych ludzi”. Dowiesz się […]
Czytaj dalejModyfikacje w panelu mailChimp – obsługa kampanii na Facebooku
13 / 02 / 2017
MailChimp do tej pory kojarzył nam się wyłącznie z e-mail marketingiem. Posiada wiele zintegrowanych narzędzi i jest prosty w użytkowaniu. Korzysta z niego wiele małych i średnich firm, ponieważ bezpłatna wersja tej usługi pozwala na wysłanie 12 000 e-maili miesięcznie. Jedynym minusem jest umieszczenie przez system na wiadomości logo MailChimp. Mamy także dostęp do mniejszej ilości […]
Czytaj dalejFacebook chce wykończyć Snapchata, wprowadzając kolejne rozwiązania od swojego konkurenta
Facebook z powodzeniem kopiuje sprawdzone usługi z innych serwisów. Jednym z ostatnich był Instagram i jego Stories, czyli Relacje. Tym razem wybór padł na Snapchata. Już wiecie, o czym będzie ten wpis? Tak, chodzi o funkcję Mój Dzień, która pojawiła się wraz z aktualizacją komunikatora (zarówno do Androida, jak i iOS). Dzięki niej możemy dodawać […]
Czytaj dalejBezpieczeństwo czy wygoda? Co jest dla Ciebie ważniejsze?
Zacznijmy od początku. Facebook wymaga od nas podania prawdziwych danych, w przeciwnym razie nasze konto może zostać usunięte. Akceptujemy to. Co więcej, sami udostępniamy na swoim profilu wiele różnych treści, często bardzo prywatnych – mamy takie prawo. A co, jeśli nasze dane wpadną w niepowołane ręce… Nasze rozmowy, filmiki, zdjęcia – wszystko w rękach obcej […]
Czytaj dalej