Jaki będzie portal Facebook w nowym roku 2017? Prognoza

22 / 12 / 2016

Z Facebooka korzysta obecnie ok. 1,65 miliarda aktywnych użytkowników, czyli co 4 człowiek na Ziemi ma na nim swoje konto. Nic nie wskazuje na to, by w przyszłym roku Facebook stracił na popularności. A co może się w nim zmienić? Przedstawiamy kilka prognoz opartych na obserwacji trendów w social media. Standaryzacja                      Można zauważyć, że wszystkie media społecznościowe się […]

Czytaj dalej
Konkurs na Facebooku

Facebook wspiera rodziców w edukacji bezpieczeństwa ich dzieci w Internecie


Coraz więcej dzieci używa Facebooka, zakładając za pozwoleniem rodziców (lub bez niego) swoje konto na tym portalu. Niestety, nie zawsze są one świadome tego, jak należy z niego korzystać, by nie narażać się na niebezpieczeństwo. Dodają do znajomych osoby, których nie znają, docierają do treści, które nie są dla nich przeznaczone, stają się ofiarami przestępców […]

Czytaj dalej
like na enterze reklama firmy na facebooku

Facebook wprowadza reklamy w komunikatorze Messenger


Portal społecznościowy Facebook jest dzisiaj ważnym narzędziem promocyjnym. Korzysta z niego wiele firm, prowadząc fanpage`e służące do dwustronnej komunikacji z klientami czy publikując płatne posty, które szybciej trafiają do odbiorców niż zwykłe wpisy. Od dawna na tablicach użytkowników wyświetlają się treści sponsorowane, ale w listopadzie 2016 Facebook poszedł o krok dalej i zdecydował się wprowadzić […]

Czytaj dalej

Jak wykorzystać Pixel Facebooka?

22 / 11 / 2016

Czy kiedykolwiek słyszałeś o narzędziu, jakim jest Pixel Facebooka? Otóż jakiś czas temu Facebook postanowił pomóc specjalistom od marketingu, którzy chcieli śledzić efekty działań reklamowych prowadzonych na własnych platformach. W tym celu uruchomił dedykowane narzędzie, Pixel, zastępujące wszystkie zewnętrzne linki służące do monitorowania zachowań użytkowników odwiedzających Twoją stronę. Generując własny kod, możesz sam określić, na […]

Czytaj dalej