Dlaczego warto opracować własną strategię działań na Facebooku


Jeśli nie masz planu, trudniej przygotować Ci się na kryzys – to pewne. Ta zasada dotyczy także działań w social media. Prowadząc fanpage firmowy, warto opracować strategię, która pozwoli Ci zachować spójność i przewidzieć reakcje odbiorców. Najważniejsza zasada, jaką powinieneś mieć w głowie podczas jej wyznaczania, brzmi: Twórz strategię w oparciu o pozostałe działania marki. […]

Czytaj dalej

Facebook pomaga w zwiększeniu ruchu organicznego na innych kanałach social media


Współczesne metody docierania do klientów nieco różnią się od praktyk stosowanych jeszcze kilka lat temu. Wszechobecne ulotki czy, mówiąc wprost, wątpliwej urody banery internetowe z powodzeniem zastąpiły… profile w mediach społecznościowych. W dzisiejszych czasach marki wychodzą do klientów, zapraszając ich do dyskusji, dając się poznać i – co najważniejsze – pozwalając na zrozumienie praktyk przedsiębiorstwa. […]

Czytaj dalej
Jak publikować posty na Facebooku?

Jak publikować posty na Facebooku?

22 / 08 / 2016

Prowadzisz własny fanpage na Facebooku? A może pracujesz jako specjalista od Social Media? Niezależnie od powodu, dla którego zajmujesz się firmowym profilem na tym portalu, warto, abyś pamiętał o kilku wskazówkach. Jakich? Dbaj o treści, jakie udostępniasz. Jeśli śledzisz różne profile z tej samej branży, z pewnością zdarzyło Ci się zaobserwować, że często „przeklejają” one […]

Czytaj dalej
7 zasad, jak prowadzić fanpage

Jak prowadzić fanpage?

12 / 08 / 2016

Utworzyłaś fanpage firmowy i, z nadzieją na ogromny sukces i miliony „lajków”, zastanawiasz się, jaki powinien być Twój kolejny krok? Chcesz poznać prosty i skuteczny sposób na osiągnięcie popularności w krótkim czasie? Rozczaruję Cię – niestety nie ma jednej, sprawdzonej recepty. Zadziałać może wyłącznie skrupulatna, metodyczna praca i reagowanie w odniesieniu do bieżących potrzeb i wyzwań. Chętnie […]

Czytaj dalej