Jak wykorzystać Pixel Facebooka?

22 / 11 / 2016

Czy kiedykolwiek słyszałeś o narzędziu, jakim jest Pixel Facebooka? Otóż jakiś czas temu Facebook postanowił pomóc specjalistom od marketingu, którzy chcieli śledzić efekty działań reklamowych prowadzonych na własnych platformach. W tym celu uruchomił dedykowane narzędzie, Pixel, zastępujące wszystkie zewnętrzne linki służące do monitorowania zachowań użytkowników odwiedzających Twoją stronę. Generując własny kod, możesz sam określić, na […]

Czytaj dalej
Messenger jak fora internetowe

Messenger jak fora internetowe?


Pamiętacie próby Facebooka z utworzeniem specjalnych okien, działających na zasadzie forum, o nazwie Facebook Room? Niestety rozwiązanie to nie spotkało się z zainteresowaniem ze strony użytkowników. Specjaliści z gigantycznej platformy wyeliminowali dotychczasowe błędy i stworzyli zupełnie nową odsłonę tego narzędzia – dedykowaną Messengerowi. Póki co działa ona jedynie na wybranych rynkach i na zasadzie testu […]

Czytaj dalej
Czy Facebook zacznie przypominać LinkedIn

Czy Facebook zacznie przypominać LinkedIn?


Od kwietnia mówi się o tym, że Facebook może zacząć konkurować z innym gigantem – platformą LinkedIn. Jakiś czas temu zespół badawczy Facebooka sprawdził dwie zależności. Pierwsza dotyczyła wpływu otoczenia – osób bliskich, rodziny i znajomych – na decyzje zawodowe. Druga natomiast obrazowała podział zawodów w rodzinach, w celu sprawdzenia, czy użytkownicy chętnie skłaniają się […]

Czytaj dalej

Jak wykorzystać Facebooka do celów firmowych?

25 / 10 / 2016

Blisko 1,5 roku temu Facebook rozpoczął działania, których celem było stworzenie aplikacji umożliwiającej płynne kontaktowanie się ze współpracownikami. Przez ten czas osoby te korzystały z innych platform, takich jak Slack czy LinkedIn. Teraz do gry wkracza facebookowy odpowiednik – Workplace. Rozpoczynając dyskusję o platformie Workplace, warto wyjść od kosztów jej użytkowania. Otóż cena miesięczna zależna […]

Czytaj dalej