Nowe funkcje Facebook Messengera

31 / 05 / 2016

Już od dawna Facebook Messenger zastępuje klasyczne wiadomości SMS czy pozostałe komunikatory mobilne. Powód jest prosty – aplikację Zuckerberga obsługujemy na telefonach komórkowych i uruchamiamy na komputerach. W obu przypadkach strona działa w tle, dlatego w każdej chwili możemy mieć do niej dostęp. Jak się okazuje – teraz korzystanie z Facebook Messengera stało się jeszcze […]

Czytaj dalej

Facebook za 10 lat – Konferencja F8


Jak rozwijać portal społecznościowy, który już teraz należy do czołówki najbardziej rozwiniętych? Okazuje się, że jest to możliwe. Podczas Konferencji F8 zaprezentowano dziesięcioletni plan modernizacji Facebooka. Prelegenci Zanim o nowościach, warto przedstawić prelegentów, którzy kolejno prezentowali swoje pomysły. Byli to: reprezentant grupy odpowiedzialnej za rozwój platformy deweloperskiej Deb Liu, współpracujący z ogólnoświatowym społeczeństwem deweloperów dyrektor […]

Czytaj dalej
Kreatywne wykorzystanie reklam na Facebooku

Kreatywne wykorzystanie reklam na Facebooku


Główny cel tworzenia reklam w mediach społecznościowych to – rzecz jasna – promocja firmy. Facebook pozostawia użytkownikom szersze pole manewru, dzięki czemu standardowa reklama może przynieść szereg innych korzyści. Jakich? Myśl o fanach Tworząc reklamę, zwróć uwagę na to, aby była ona interesująca. Jeśli decydujemy się na wykupienie posta sponsorowanego lub miejsca na specjalną promocję, […]

Czytaj dalej
Grupy na Facebooku

Utwórz grupę na Facebooku, to dobre narzędzie marketingowe!

28 / 04 / 2016

Obecność marek na Facebooku nie jest już niczym nowym. Niemal każdy brand prowadzi własny fanpage, za pomocą którego, komunikuje się z potencjalnymi klientami. Jedna Facebook to nie tylko fanpage, ale też szereg innych możliwości. Jakich? Np. założenia grupy. Poniżej wyjaśniamy dalczego warto jest włączyć grupę na FB w naszą strategię marketingową i jak to zrobić […]

Czytaj dalej