Wszystko co powinieneś wiedzieć, gdy wprowadzasz nowy produkt na Facebooku
24 / 03 / 2016
Prezentując nowy produkt na kanałach społecznościowych, warto pamiętać o kilku zasadach, które nie tylko dadzą możliwość efektywnego komunikowania, ale też przyczynią się do wzrostu zainteresowania Twoją firmą. A stąd, jak wiadomo – już tylko niewielki krok do większej sprzedaży! Jak zatem powinna przebiegać prawidłowa promocja produktu? Poznaj 3 zasady. Zbieraj informacje o swoich odbiorcach Wiedza […]
Czytaj dalejJak promować treści w Social Media? 8 nietypowych taktyk, które Ci to ułatwią.
23 / 03 / 2016
Jak sprawić, żeby treści trafiły do szerszego grona odbiorców? Oto 8 taktyk promowania firmy w social media: Opracuj kampanię zdjęciową To połączenie prasowych edytoriali z elementami lokowania produktu. Wystarczy opracować własny koncept wplatania akcesoriów, które produkuje firma, a następnie opublikować zdjęcia w social media i zachęcić użytkowników do naśladowania nas. Wymyśl nietypowe hashtagi Odpowiedni hashtag […]
Czytaj dalejJak stworzyć skuteczne reklamy wideo na Facebooku?
22 / 03 / 2016
Obrazy, treści pisane oraz reklamy wideo – Facebook to doskonała platforma społecznościowa do ich publikowania. W jaki sposób zatem, tworzyć te ostatnie, by okazały się skuteczne? Poznaj 5 sposobów na efektywne reklamy wideo na Facebooku. Pomyśl o swoich użytkownikach Tworząc reklamę, dopasuj ją do Twoich użytkowników. Sprawdź statystyki, by poznać informacje o Twoich fanach. Dowiesz […]
Czytaj dalejCo ma wspólnego komunikacja na Facebooku z rozmową z dzieckiem?
23 / 02 / 2016
W dobie pokolenia Y marka przestaje kojarzyć się tylko i wyłącznie z logotypem i produktem. Teraz, kiedy tak silnie wzrasta znaczenie interakcji z użytkownikiem, kiedy jest to ułatwione dzięki portalom społecznościowym, zauważyć możemy największy wzrost personifikacji marek w ostatnich latach. Jednak samej interakcji także trzeba się nauczyć. Odbiorcy nie oczekują skomplikowanych treści, merytorycznych uniesień, czy zagwozdek. […]
Czytaj dalej