Coraz bliżej Święta! Przygotuj firmowy fanpage na Mikołajki

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, a wraz z nimi najgorętszy w roku okres dla sprzedawców. Choć czasu jeszcze sporo, to na pewno Twoja konkurencja już ruszyła z akcjami promocyjnymi. Nie chcesz zostać w tyle, prawda? Sprawdź w takim razie, jak przygotować firmowy fanpage na Mikołajki i świąteczny koniec roku!

Listopad to idealny moment na rozpoczęcie reklamy

Już dawno w świecie handlu przyjęło się, że bezpośrednio po Wszystkich Świętych startuje gorący okres… bożonarodzeniowy. Pojawiają się pierwsze reklamy w telewizji, prasie i internecie, a na półki sklepowe trafia świąteczny asortyment. W tym okresie można jednak zarobić nie tylko na produktach, ale także na usługach.

Kiedy dokładnie sprzedawcy notują największe zyski? To 3 najważniejsze terminy:
• 23 listopada (tzw. Czarny Piątek cieszący się w naszym kraju coraz większą popularnością),
• 26 listopada (Cyber Monday, czyli szaleństwo promocji w sklepach internetowych),
• Mikołajki i pierwszy weekend grudnia (statystycznie to właśnie wtedy konsumenci kupują najwięcej rzeczy na Święta).

Gorący jest również ostatni weekend przed Bożym Narodzeniem, ale jak widzisz, już w drugiej połowie listopada możesz dużo zarobić. Czy wiesz, że blisko połowa konsumentów przyznaje, że reklamy zauważone na Facebooku mają wpływ na ich decyzje zakupowe w tym okresie? Twój firmowy fanpage jest więc doskonałym narzędziem do wypromowania oferty.

Jak umiejętnie z niego skorzystać?

Stale rosnąca popularność mediów społecznościowych czyni je dziś jednym z najważniejszych obszarów w marketingu. Facebook przygotował dla firm wiele narzędzi ułatwiających tworzenie kampanii marketingowych oraz skuteczne zarządzanie nimi.

Zwiększ intensywność reklamy firmy na Facebooku

1. Musisz przede wszystkim zwiększyć intensywność reklamy na FB. Jeśli sprzedajesz produkty idealne na prezent, powinieneś to wyraźnie zakomunikować. Prezentuj swoją ofertę klientom i jednocześnie inspiruj ich do robienia świątecznych zakupów. Dodatkowo motywuj odwiedzających profil różnymi rabatami czy drobnymi, gratisowymi dodatkami. Jeśli prowadzisz sklep online, świetną opcją jest zaproponowanie kupującym darmowej wysyłki.
2. Nie zapomnij o skutecznym targetowaniu reklam. Na początek dobrze dobierz grupę docelową swojej oferty. Następnie zaprojektuj kampanię dopasowaną formą i wyglądem do potrzeb tych osób. Im lepiej się do tego przyłożysz, tym więcej klientów do siebie przyciągniesz.
3. Bożonarodzeniowy okres to również idealny moment na rozpoczęcie remarketingu. Jak pokazują badania, dzięki niemu można zwiększyć sprzedaż nawet 3-krotnie. Tę reklamę kieruje się głównie do klientów nieaktywnych lub takich, którzy nigdy nie sfinalizowali zakupu. Przypomnij im o sobie na Facebooku. Zaprezentuj najmocniejsze strony oferty i zaproponuj atrakcyjne rabaty!

Google Ads – świetne wsparcie dla reklamy na FB

Przez 2 ostatnie miesiące roku Twoja firma może zwielokrotnić swoje dotychczasowe zyski ze sprzedaży. Aby tak było, powinieneś wykorzystać wszystkie skuteczne narzędzia marketingowe. Doskonałym wsparciem dla promocji na Facebooku będzie kampania Google Ads.

Nie bagatelizuj siły marketingowej tych narzędzi. Dzięki nim możesz dotrzeć również do tych osób, które z FB nie korzystają lub robią to bardzo rzadko. To najlepszy sposób na skierowanie ruchu w internecie wprost na Twoją stronę firmową czy sklep online. Przygotuj ciekawą kampanię, atrakcyjne promocje i wyślij ofertę do odpowiednio określonej grupy docelowej.

Jak wypromować stronę na FB?

Proponowanie rabatów, darmowych dostaw czy gratisowych gadżetów może nie wystarczyć. W okresie Bożego Narodzenia firmy prześcigają w sposobach na dotarcie do szerokiego grona klientów. Tutaj liczy się przede wszystkim kreatywność oraz dokładne poznanie grupy docelowej.

Jeśli chcesz maksymalnie wykorzystać potencjał tego gorącego okresu, zgłoś się do nas. W KJ Studio wiemy, jak zaprezentować Twoją firmę z najlepszej strony. Oferujemy kompleksowe prowadzenie fanpage na FB. Zapraszamy do kontaktu!


Wroć do listy tematów

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
Wyrażam zgodę na kontakt marketingowy

Ta strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych. Korzystając z niej bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, będą one zapisywane w pamięci urządzenia.