Pozycjonowanie strony internetowej – dlaczego warto?

Czy wiesz, że prawie 97% polskich internautów regularnie korzysta z Google do wyszukiwania różnych informacji? Według najnowszych badań przeprowadzonych przez GEMIUS, w kwietniu 2019 roku, liczba aktywnych internautów w naszym kraju wyniosła ponad 28 milionów. W tej grupie na pewno znajdują się potencjalni klienci dla Twojego biznesu. Jednak aby do nich dotrzeć, powinieneś zlecić kompleksowe pozycjonowanie strony. Czym jest ten proces i dlaczego warto w niego zainwestować? Tego dowiesz się w dalszej części wpisu.

Pozycjonowanie SEO – co kryje się pod tym tajemniczym skrótem?

SEO to skrót od „Search Engine Optimization”. Jest to rozbudowany zakres działań marketingowych, których celem jest wyprowadzenie strony na najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Pozycjonowanie wykonuje się w dwóch obszarach:

  • na stronie internetowej (on-page) – zadania głównie techniczne, związane na przykład z przebudową całej strony, optymalizacją jej kodu, ale także dodaniem lub modyfikacją treści pod kątem SEO,
  • poza stroną internetową (off-page) – działania stricte marketingowe, takie jak odpowiednio przygotowana strategia, której celem jest wypromowanie strony w internecie, poprawienie jej widoczności poprzez wspinanie się na coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google.

Dlaczego działania SEO są tak istotne dla sukcesu strony?

Według danych z roku 2016, na całym świecie było zarejestrowanych ponad 329 milionów różnych domen. Sama domena „pl” liczyła wtedy blisko 3 miliony adresów. O popularności poszukiwania informacji w sieci najlepiej świadczą dane pochodzące od samego Google. W roku 1999 wyszukiwarka zanotowała około miliard zapytań wysłanych przez internautów. Myślisz, że to dużo? Musisz więc wiedzieć, że w roku 2016 zapytań było już ponad 2 biliony!

Przebij swoją konkurencję i dotrzyj do nowych klientów

Wniosek z tego jest bardzo prosty. Ogromna liczba witryn generuje w sieci potężną konkurencję dla Twojego biznesu, przez którą trzeba się przebić. Co ważne, zdecydowanie jest o co walczyć. Mamy ponad 28 milionów internautów w Polsce i na pewno są pośród nich osoby pasujące do grupy docelowej Twojego biznesu. Niestety, bez profesjonalnie przeprowadzonego pozycjonowania stron zwyczajnie do nich nie dotrzesz.

Statystyki najlepiej pokazują, jak istotna jest wysoka pozycja w rankingach Google. Zdecydowana większość osób szukających informacji w sieci nawet nie dociera na drugą stronę wyników wyszukiwania. Kiedy Twoja strona znajduje się w tych wynikach jeszcze dalej, szanse na to, że ktoś do niej dotrze, są praktycznie zerowe.

Pozycjonowanie stron powinni wykonywać profesjonaliści

Wspominaliśmy już od dwóch obszarach, na których skupiają się działania SEO, a więc „on-page” oraz „off-page”. Oba te procesy są ze sobą ściśle powiązane. Same działania off-page nie przyniosą bowiem satysfakcjonującego rezultatu, jeśli strona nie została dopasowana do pewnych standardów opracowanych przez Google. Podobnie skupienie się tylko na działaniach on-page niewiele da, gdyż strona stanie się nowocześniejsza i wydajniejsza, ale mało kto się o niej dowie.

To między innymi z tego powodu najlepiej pozostawić te prace w rękach profesjonalistów. Stosując odpowiednie metody i bazując na swoim doświadczeniu, będą oni stopniowo wyprowadzać stronę na najwyższe pozycje w Google. Praca fachowców nie kończy się jednak w momencie zrealizowania podstawowego celu. W późniejszym etapie konieczne jest monitorowanie tej pozycji i reagowanie na działania konkurencji. Należy także śledzić zmiany działania samego algorytmu tworzenia rankingu przez Google.

Dzięki działaniom SEO zyskasz:

  • nowocześniejszą, atrakcyjniejszą wizualnie i wydajniej działająca stronę,
  • poprawę widoczności witryny w sieci,
  • zwielokrotnienie liczby dziennych wyświetleń serwisu,
  • efektywniejsze docieranie do klientów z grupy docelowej,
  • wyższy wskaźnik konwersji.

Osiągnięcie sukcesu w sieci jest w zasięgu Twojej ręki!

Chcesz, aby Twoja strona była popularna i przynosiła Ci zamierzone korzyści? Zgłoś się w takim razie do nas już dzisiaj, korzystając z prostego formularza kontaktowego dostępnego na stronie.

Formularz kontaktowy

Oferujemy kompleksowe wsparcie nie tylko w pozycjonowaniu, ale także w szeroko pojętym marketingu. Możemy zająć się bowiem prowadzeniem Twojego firmowego profilu na Facebooku, dzięki któremu dotrzesz do szerokiego grona nowych klientów. Ponieważ bardzo ściśle współpracujemy z Grupą TENSE, zajmiemy się również pozycjonowaniem. Grupa TENSE to zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, który zadba o to, aby Twoja strona znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Nie czekaj więc dłużej i skontaktuj się z nami już dziś! Przygotujemy indywidualną wycenę i zaproponujemy najlepsze rozwiązania, dzięki którym naprawdę osiągniesz spektakularny sukces w sieci.


Wroć do listy tematów

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
Wyrażam zgodę na kontakt marketingowy

Ta strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych. Korzystając z niej bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, będą one zapisywane w pamięci urządzenia.