fbpx

Z tych narzędzi powinieneś korzystać, prowadząc firmowy profil na Facebooku

Jakiś czas temu Facebook postanowił wprowadzić kilka nowości, które z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez profile firmowe. Jakie? Sprawdźcie sami:

1. Emocje są ważne w życiu człowieka!

Kilka miesięcy temu głośno było o projekcie opcji „Nie lubię”, która miała pojawić się jako odpowiedź na kultowego lajka. Zamiast „łapki w dół”, pojawiło się siedem innych twarzy i symboli, prezentujących nieco szerszą gamę emocji! Wśród nich wyróżniono m.in. „love”, „angry” czy „wow”. Dzięki nim możliwe jest bardziej precyzyjne odczytanie reakcji odbiorców!

2. Lead(er)

Posty reklamowe, które przenoszą użytkowników do formularzy kontaktu? Teraz to możliwe! Dzięki temu specjaliści zarządzający fanpage’m w prosty sposób gromadzą informacje o potencjalnych klientach. Leady pozwalają także na lepsze targetowanie postów sponsorowanych, co z kolei ma przełożenie na efektywność prowadzonej kampanii.

3. Karuzela gna!

Pięć zdjęć i logo – tyle wystarczy, aby zachęcić użytkownika do odwiedzenia Twojej strony. Wystarczy, że stworzysz grafikę o wymiarach 600×600 px, a w treści posta wkleisz adres witryny, której jesteś właścicielem. Zdjęcia zostaną opublikowane w formie katalogu, a każdy pojedynczy opis będzie przenosił użytkowników na Twoją stronę.

4. Filmy profilowe

Zapomnij o zdjęciach profilowych! Od teraz prawdziwy prym wiodą… filmy! Umieść siedmiosekundowy materiał video w oknie profilowym, żeby zaprezentować użytkownikom swoją kreatywność!

5. Zachowania nabywców

Nowy program – Analytics for Apps – pozwoli Ci na precyzyjną obserwację potencjalnych klientów. Jeżeli połączyłeś Facebooka z inną aplikacją, obsługiwaną przez portal, od teraz możesz sprawdzić, jak często ludzie przenoszą się na te zewnętrzne witryny. To nie wszystko! Aplikacja daje możliwość obserwacji, jak długo użytkownik przebywa na stronie, z jakiego kraju pochodzi, ile ma lat, a nawet – gdzie mieszka! Dane te pozwalają na lepsze targetowanie przekazów.

Wykorzystaj powyższe nowości po to, by zwiększyć ruch na stronie internetowej, zaktywizować użytkowników i tworzyć jeszcze efektywniejsze reklamy!

Rate this post

Wroć do listy tematów

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    Wyrażam zgodę na kontakt marketingowy

    Ta strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych. Korzystając z niej bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, będą one zapisywane w pamięci urządzenia.