Wigilia w social mediach. 3 sprawdzone pomysły na świąteczny redesign fanpage’a

Szał świątecznych zakupów od lat rozpoczyna się w Polsce już w początkach listopada. Każdy przedsiębiorca ma więc dużo czasu na zaprezentowanie swojej oferty z możliwie najlepszej strony. Rodzi się jednak podstawowe pytanie – jak zrobić to skutecznie, aby wybić się ponad konkurencję? Wykorzystaj potencjał mediów społecznościowych, w tym Facebooka. Sprawdź już teraz, ja działać na fanpage’u na FB w tym okresie!

Dlaczego warto zorganizować świąteczną kampanię reklamową na Facebooku?

Duża popularność portali społecznościowych czyni je idealnym miejscem do promowania biznesu. Z punktu widzenia reklamy święta są wyjątkowo ważne. W czasie zaledwie dwóch miesięcy firmy mogą zarobić więcej niż przez pozostałą część roku. Skosztowanie kawałka tego przysłowiowego tortu wymaga jednak solidnego przygotowania kampanii marketingowej.

Najlepiej wykorzystać do tego firmowy fanpage na FB. Jeśli jeszcze go nie prowadzisz, jak najszybciej zainteresuj się tym tematem. Dziś obecność marki w mediach społecznościowych jest obowiązkowa – bez tego trudno zbudować pozytywny wizerunek. Oprócz tego social media mają ogromny potencjał reklamowy. Przy stosunkowo niskim nakładzie finansowym można docierać do setek nowych klientów.

Zacznij od świątecznego nastroju

Na początek musisz zająć się wizualną częścią swojego profilu. Stwórz na nim przyjemną, ciepłą atmosferę Świąt Bożego Narodzenia. Atrakcyjna grafika w tle zachęci użytkowników do przeglądania Twojego konta, dając do zrozumienia, że znajdą tam świąteczne inspiracje. Możesz pokusić się również o ozdobienie samego zdjęcia profilowego. Gwiazdki, choinki, kolorowe lampki czy płatki śniegu – w tym redesignie ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia.

Zastanów się, jak przekuć ofertę w pomysł na prezent

Czego w okresie świątecznym szukają użytkownicy Facebooka na tym portalu? Przede wszystkim pomysłów na prezent. Każdy doskonale zna ten dylemat – co kupić bliskiej osobie, żeby trafić w jej gust. Aby Twój profil cieszył się dużym zainteresowaniem i wpływał na wzrost sprzedaży, musisz nim inspirować innych.

Jeśli na przykład zajmujesz się sprzedażą odzieży, zaprezentuj ciekawe propozycje ciepłych czapek, szalików czy rękawiczek. Wtedy nawet firmy usługowe mogą się skutecznie promować. Jesteś właścicielem restauracji? Zacznij zamieszczać posty prezentujące wigilijne potrawy. Zakłady fryzjerskie mogą chwalić się stylizacjami fryzur idealnymi na święta.

Takich motywów jest wiele – musisz wykazać się kreatywnością i przede wszystkim dobrze określić target reklamy.

Promuj na FB karty podarunkowe

Świąteczny prezent nie zawsze musi być jakimś gadżetem czy akcesorium. Dziś bardzo dużą popularnością cieszą się bony podarunkowe. To rozwiązanie „bezpieczne” i wygodne dla klienta. Kupowanie na przykład ubrań, perfum czy elektroniki, zawsze wiąże się z ryzykiem nietrafienia w kogoś gust. Karta podarunkowa rozwiązuje ten problem. Jej właściciel ma do wykorzystania określoną kwotę i może kupić to, co spełnia jego wszystkie oczekiwania.

Jeśli do tej pory nie korzystałeś z takich produktów, koniecznie rozważ ich wprowadzenie. Umieść informację o dostępności voucherów na swoim facebookowym fanpage’u. To na pewno przełoży się na większe zainteresowanie Twoją ofertą przed świętami.

Wykorzystaj wszystkie metody skutecznej promocji na FB

Stosując się do powyższych pomysłów, na pewno zwiększysz zainteresowanie swoim firmowym kontem na FB w okresie świątecznym. Metod na skuteczną reklamę jest jednak dużo więcej. Jeśli chcesz w pełni wykorzystać potencjał swojego fanpage’a, zgłoś się do nas już dziś. W KJ Studio znajdziesz najlepszych specjalistów od marketingu w social mediach. Kompleksowo zajmiemy się prowadzeniem Twojego konta. Przygotujemy ciekawą kampanię, dokładnie dobierzemy grupę docelową. Zajmiemy się również komunikacją z użytkownikami Facebooka. Zapraszamy!


Wroć do listy tematów

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
Wyrażam zgodę na kontakt marketingowy

Ta strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych. Korzystając z niej bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, będą one zapisywane w pamięci urządzenia.