Nieprzyjemne komentarze na firmowym Facebooku – jak sobie z nimi radzić?
06 / 05 / 2022
Zakładając FP na Facebooku, trzeba mieć świadomość, że niektórzy komentujący będą wystawiali negatywne oceny. Część z nich to wynik znudzenia lub złośliwości. Inne to merytoryczne uwagi dotyczące marki. Podstawą jest odpowiednia reakcja na nie. Dowiedz się, jak działać, gdy pojawiają się złe opinie.
Czytaj dalejCzy opracowywanie wydarzeń związanych z działalnością firmy jest istotne na Facebooku?
25 / 04 / 2022
Facebook daje mnóstwo okazji do tego, by poszerzyć swoją bazę fanów na fanpage’u. Jedną z metod jest organizacja wydarzenia – offline, jak i online. Czy to się opłaca? Jakie korzyści może przynieść takie działanie? Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, już teraz przeczytaj ten artykuł.
Czytaj dalejJak skutecznie pozyskać fanów na firmowym fanpage’u?
11 / 04 / 2022
Z tego artykułu dowiesz się więcej, jak skutecznie przyciągać fanów na fanpage’a na Facebooku. Przekonasz się, że dzięki szybkiemu docieraniu z nowościami, konkursom i innym zabiegom, skutecznie poszerzysz bazę obserwujących. Chcesz wiedzieć więcej? Zachęcamy zatem do przeczytania naszego artykułu.
Czytaj dalejJak ważna jest atrakcyjność szaty graficznej strony na Facebooku?
21 / 03 / 2022
Identyfikacja wizualna to jeden z czynników, jaki może przybliżać firmę do sukcesu. Warto pamiętać, że tyczy się to nie tylko produktów, ale i m.in. profilu w social mediach, w tym na Facebooku. Chcesz dowiedzieć się, czemu należy dbać o spójność graficzną na fanpage’u? Zajrzyj na nasz blog!
Czytaj dalej