Brand voice – czym jest głos marki i jak go odnaleźć?
24 / 02 / 2022
Sposób komunikowania się z odbiorcami to istotny element strategii marketingowej. Odpowiednio skonstruowane treści pozwalają efektywniej docierać do odbiorców i przywiązywać ich do marki. Brand voice zwiększa skuteczność promocji i pomaga w realizacji misji przedsiębiorstwa. Dowiedz się o nim więcej.
Czytaj dalejCo musisz wiedzieć o Facebook ADS?
10 / 02 / 2022
Miliard – tyle osób dziennie loguje się na Facebooku. Dlatego prowadzenie fanpage’a na tym portalu to wręcz obowiązek każdej firmy chcącej odnieść sukces w sieci. Dzięki posiadaniu takiego konta można nie tylko dotrzeć do aktualnej bazy odbiorców, ale i znacznie ją poszerzyć. W tym zaś pomaga narzędzie Facebook ADS. Jakie zalety ma ono dla firmy, […]
Czytaj dalejW jaki sposób budować wizerunek eksperta? Poznaj nasze wskazówki!
26 / 01 / 2022
Ludzie chętniej wybierają produkty i usługi, o których wiedzą więcej. Dlatego wiele firm prowadzi działania, pozwalające jawić się jako specjaliści w danej dziedzinie. Czy wiesz, jak stworzyć wizerunek eksperta? Przydatne wskazówki znajdziesz w tym artykule. Przeczytaj go już teraz!
Czytaj dalejKonkursy tematyczne – jak mogą pomóc w promowaniu Twojej firmy?
11 / 01 / 2022
Konkursy na Facebooku pomagają osiągnąć różne cele. Przede wszystkim jednak stanowią dobrą metodę propagowania swojej firmy. O czym musisz pamiętać? W jaki sposób się to opłaca? I jak przygotować taką zabawę dla użytkowników FB? Dowiedz się więcej w tym artykule. Zachęcamy do czytania!
Czytaj dalej