Komunikacja na poważnie czy z przymrużeniem oka? Podpowiadamy!
05 / 06 / 2024
Jak szybko wypromować swoją markę? Humorystyczny content może okazać się strzałem w dziesiątkę. Dzięki niemu wielu przedsiębiorców w krótkim czasie zdobyło światową sławę. Sprawdź, jak powinna wyglądać obsługa firmowego profilu na Facebooku i co zrobić, by zachować równowagę w komunikacji biznesowej.
Czytaj dalejJak poprawić widoczność profilu firmowego na Facebooku w wyszukiwarkach internetowych?
16 / 05 / 2024
Chcesz budować silną markę i zdobywać nowych klientów? Upewnij się, że na Twój fanpage na Facebooku łatwo trafić. Warto zadbać o jego widoczność w wyszukiwarce internetowej. Można zrobić to, przestrzegając kilku, ważnych zasad. Dowiedz się, czym jest linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne oraz dlaczego warto używać fraz kluczowych. Do obsługi firmowego profilu przyda się znajomość podstaw […]
Czytaj dalejZarządzanie kryzysowe na Facebooku — co musisz wiedzieć?
06 / 05 / 2024
Kryzys wizerunku marki to poważny problem. Jak go rozwiązać? Wykorzystaj fanpage na Facebooku. Media społecznościowe to świetne narzędzie do komunikacji kryzysowej. Przekonaj się, jak firmowy profil może wpłynąć na opinie o Twoim biznesie i usprawnić jego działanie.
Czytaj dalejJak wykorzystać Facebook Messenger do obsługi klienta i sprzedaży?
23 / 04 / 2024
Facebook Messenger to potężne narzędzie, które może przyczynić się do wzrostu satysfakcji klientów i zwiększenia sprzedaży. W artykule dowiesz się, jak skonfigurować je do komunikacji z klientami, zarządzać zapytaniami, a także jak możesz wykorzystać boty i automatyzacje do obsługi prostszych zadań.
Czytaj dalej