monitorowanie-konkurencji-na-facebooku

Jak monitorować konkurencję na Facebooku? Eksperci podpowiadają

18 / 08 / 2023

Monitorowanie konkurencji na Facebooku przynosi firmie liczne korzyści. Eksperci z KJ Studio przybliżają, na jakie profity możesz liczyć. Poznaj sposoby na skuteczne śledzenie działania innych biznesów w branży. Dowiedz się, dlaczego warto skorzystać z pomocy profesjonalistów.

Czytaj dalej
obsluga-klienta-w-social-mediach

Obsługa klienta w mediach społecznościowych – co musisz wiedzieć?

04 / 08 / 2023

Dowiedz się, dlaczego wysoki poziom obsługi klienta w mediach społecznościowych jest tak ważny. Przybliżymy Ci, jak powinna wyglądać komunikacja z odbiorcami i które dobre praktyki są szczególnie pożądane. Podpowiemy, jak zyskać pewność, że dialog jest profesjonalny i skuteczny, nawet jeśli brakuje Ci czasu.

Czytaj dalej
social listening

Czym jest social listening i dlaczego warto z niego korzystać? Cz. 2

19 / 07 / 2023

Druga część artykułu o social listeningu to kolejna dawka wiedzy. Poznaj wyzwania, na jakie musisz się przygotować oraz najczęściej popełniane błędy. Dowiedz się, czy monitorowanie mediów społecznościowych jest właściwą metodą dla Twojej branży i jakie narzędzie będzie najbardziej przydatne.

Czytaj dalej
social-listening

Czym jest social listening i dlaczego warto z niego korzystać? Cz. 1

05 / 07 / 2023

Odkryj z KJ Studio, czym jest social listening i dlaczego warto uwzględnić go, planując rozwój firmy. Przeczytaj pierwszą część artykułu, by dowiedzieć się jakie korzyści niesie monitorowanie mediów społecznościowych pod kątem nastrojów panujących wśród odbiorców marki.

Czytaj dalej