obsluga-klienta-w-social-mediach

Obsługa klienta w mediach społecznościowych – co musisz wiedzieć?

04 / 08 / 2023

Dowiedz się, dlaczego wysoki poziom obsługi klienta w mediach społecznościowych jest tak ważny. Przybliżymy Ci, jak powinna wyglądać komunikacja z odbiorcami i które dobre praktyki są szczególnie pożądane. Podpowiemy, jak zyskać pewność, że dialog jest profesjonalny i skuteczny, nawet jeśli brakuje Ci czasu.

Czytaj dalej
social listening

Czym jest social listening i dlaczego warto z niego korzystać? Cz. 2

19 / 07 / 2023

Druga część artykułu o social listeningu to kolejna dawka wiedzy. Poznaj wyzwania, na jakie musisz się przygotować oraz najczęściej popełniane błędy. Dowiedz się, czy monitorowanie mediów społecznościowych jest właściwą metodą dla Twojej branży i jakie narzędzie będzie najbardziej przydatne.

Czytaj dalej
social-listening

Czym jest social listening i dlaczego warto z niego korzystać? Cz. 1

05 / 07 / 2023

Odkryj z KJ Studio, czym jest social listening i dlaczego warto uwzględnić go, planując rozwój firmy. Przeczytaj pierwszą część artykułu, by dowiedzieć się jakie korzyści niesie monitorowanie mediów społecznościowych pod kątem nastrojów panujących wśród odbiorców marki.

Czytaj dalej
social media

Gif – czym jest i jak go wykorzystać w social mediach?

22 / 06 / 2023

Gif to mały plik o wielkiej mocy przekazu. Naucz się, jak stworzyć własną, dynamiczną animację oraz jak udostępnić ją na Facebooku. Poznaj tajniki budowania świadomości marki wśród użytkowników social mediów. Dowiedz się, kiedy warto skorzystać z pomocy profesjonalistów.

Czytaj dalej