Obsługa klienta w mediach społecznościowych – co musisz wiedzieć?
04 / 08 / 2023
Dowiedz się, dlaczego wysoki poziom obsługi klienta w mediach społecznościowych jest tak ważny. Przybliżymy Ci, jak powinna wyglądać komunikacja z odbiorcami i które dobre praktyki są szczególnie pożądane. Podpowiemy, jak zyskać pewność, że dialog jest profesjonalny i skuteczny, nawet jeśli brakuje Ci czasu.
Czytaj dalejCzym jest social listening i dlaczego warto z niego korzystać? Cz. 2
19 / 07 / 2023
Druga część artykułu o social listeningu to kolejna dawka wiedzy. Poznaj wyzwania, na jakie musisz się przygotować oraz najczęściej popełniane błędy. Dowiedz się, czy monitorowanie mediów społecznościowych jest właściwą metodą dla Twojej branży i jakie narzędzie będzie najbardziej przydatne.
Czytaj dalejCzym jest social listening i dlaczego warto z niego korzystać? Cz. 1
05 / 07 / 2023
Odkryj z KJ Studio, czym jest social listening i dlaczego warto uwzględnić go, planując rozwój firmy. Przeczytaj pierwszą część artykułu, by dowiedzieć się jakie korzyści niesie monitorowanie mediów społecznościowych pod kątem nastrojów panujących wśród odbiorców marki.
Czytaj dalejGif – czym jest i jak go wykorzystać w social mediach?
22 / 06 / 2023
Gif to mały plik o wielkiej mocy przekazu. Naucz się, jak stworzyć własną, dynamiczną animację oraz jak udostępnić ją na Facebooku. Poznaj tajniki budowania świadomości marki wśród użytkowników social mediów. Dowiedz się, kiedy warto skorzystać z pomocy profesjonalistów.
Czytaj dalej