Video na Facebooku

Jak stworzyć skuteczne reklamy wideo na Facebooku?

Obrazy, treści pisane oraz reklamy wideo – Facebook to doskonała platforma społecznościowa do ich publikowania. W jaki sposób zatem, tworzyć te ostatnie, by okazały się skuteczne? Poznaj 5 sposobów na efektywne reklamy wideo na Facebooku.

  1. Pomyśl o swoich użytkownikach
    Tworząc reklamę, dopasuj ją do Twoich użytkowników. Sprawdź statystyki, by poznać informacje o Twoich fanach. Dowiesz się co lubią, jaki mają gust oraz jaki styl życia prowadzą. Jeśli wiesz w jaki sposób dotrzeć do fanów, wykorzystaj to podczas tworzenia konceptu reklamy.
  2. Pamiętaj o czasie
    Już pierwsze sekundy reklamy wideo decydują o tym, czy stanie się ona hitem wśród odbiorców. Dlaczego? Cały sekret tkwi bowiem w umiejętności przyciągnięcia uwagi użytkowników oraz zachęcenia ich do dalszego oglądania. Należy pamiętać, że równie ważny jest ogólny czas materiału. Zbyt długa treść może bowiem przemęczyć użytkowników. Właściwą praktyką będzie maksymalne skondensowanie materiału w taki sposób, by nie przekroczył pół minuty.
  3. Nie atakuj komercją
    W natłoku komercyjnych treści, często marzymy o odpoczynku od reklam i artykułów promocyjnych, dostępnych na niemal każdej stronie internetowej. By nie atakować użytkowników, warto tworzyć reklamy wideo, które z pozoru wyglądają jak zwyczajne treści. Jak to robić? Informacje o produkcie przekazuj w sposób nietypowy i na tyle oryginalny, aby nie zniechęcić użytkowników.
  4. Twórz różne warianty
    Choć reklama wideo może wydawać nam się prawdziwym geniuszem, to ciągłe powtarzanie jej prawdopodobnie przyniesie efekt odwrotny do zamierzonego. Właśnie z tego powodu warto tworzyć kilka wariantów, które pozwolą użytkownikom wybrać ich ulubioną wersję. Spójrz tylko, jak robią to największe sieci telefonii komórkowej.
  5. Ucz się
    O dziwo nie potrzebujesz ogromnego budżetu oraz najnowszego sprzętu, by stworzyć doskonałą reklamę video. O wiele ważniejsza jest bowiem wiedza dotycząca edytowania filmów czy działania aplikacji, w których będziesz montować materiał. Pogłębiaj wiedzę po to, by stać się prawdziwym mistrzem reklamy!

Wroć do listy tematów

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Ta strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych. Korzystając z niej bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, będą one zapisywane w pamięci urządzenia.