Jak połączyć konto na Facebooku z Instagramem?
10 / 10 / 2018
Instagram to platforma, która od początku swojego istnienia rozwija się bardzo dynamicznie. Z roku na rok użytkownicy mają możliwość korzystania z nowych funkcjonalności przy jednoczesnym zachowaniu podstawowych założeń tego medium społecznościowego, czyli łatwego dzielenia się zdjęciami oraz obserwowania innych. Potencjał Instagrama został zauważony przez Facebooka, który wykupił ten projekt i uczynił go częścią swojej oferty. […]
Czytaj dalejGrupy otwarte na firmy
Grupy na Facebooku to funkcjonalność, która od momentu wprowadzenia zyskuje na popularności. To z kolei bezpośrednio przekłada się na pojawianie się coraz to nowszych opcji dla ich użytkowników. Jedną z dużych zmian było stworzenie dedykowanej aplikacji pozwalającej na korzystanie tylko z tej części serwisu. Następnie dodano poprawki obejmujące liczne dodatki związane z moderacją – szczególnie […]
Czytaj dalejPersona w social mediach
21 / 09 / 2018
Wiele niepowodzeń w komunikacji marketingowej przypisuje się niedostatecznemu poznaniu klienta i jego potrzeb. To zupełnie tak, jakby rozmawiać z kimś, kogo się nie zna – konwersacja miałaby spore szanse okazać się pustą, niezręczną i nieefektowną. Dlatego też przy opracowywaniu strategii w social mediach jako pierwsze należy zidentyfikować personę. Persona, czyli co i kto? Persona, czyli zwizualizowanie naszego potencjalnego klienta […]
Czytaj dalej5 dobrych nawyków działania w social media
10 / 09 / 2018
Social media to wirtualna wizytówka każdego brandu. To, jakie marka prowadzi działania w mediach społecznościowych lub jakich działań nie podejmuje, może zaważyć na jej wizerunku. Dlatego też tak ważne jest, aby opracować jak najlepszą kreację firmy, którą klienci obdarzą zaufaniem i sympatią. Poniżej podajemy 5 dobrych nawyków, których stosowanie w social mediach będzie szczególnie mile widziane, a także ułatwi pracę […]
Czytaj dalej