Fanpage firmowy

Jak zwiększyć sprzedaż świąteczną poprzez fanpage na Facebooku?


W grudniu wiele firm odnotowuje wzrost sprzedaży swoich produktów. Wynika to oczywiście z faktu, iż zbliżają się święta, a więc ludzie kupują prezenty dla swoich bliskich. Konto firmowe na Facebooku to dobre miejsce na reklamę przedświąteczną, która pozwoli zwiększyć zyski. O czym pamiętać, realizując kampanię świąteczną na FB? Planuj z wyprzedzeniem Za opracowanie kampanii warto […]

Czytaj dalej
Facebook dla firmy

Trendy na 2019 rok w marketingu na Facebooku


Kolejny rok przed nami, a wraz z nim szykują się zmiany w mediach społecznościowych. Już teraz specjaliści od marketingu przewidują, jakie będą trendy, jeśli chodzi o promowanie firmy na Facebooku. Poniżej przedstawiamy te przewidywania. Obrazy, a nie tekst Użytkownicy Facebooka są coraz bardziej przyzwyczajeni do przekazu w formie wideo. Gdy na wallu każdej osoby codziennie […]

Czytaj dalej
3 niezawodne sposoby na użycie Facebook Messengera w marketingu

3 niezawodne sposoby na użycie Facebook Messengera w marketingu

20 / 11 / 2018

Choć wciąż stosowany jest głównie do komunikacji prywatnej na Facebooku, Messenger stał się także popularnym medium marketingowym. Już od kilku lat stopniowo odkrywa się jego potencjał – również pod kątem biznesowym. W jaki sposób można zastosować to narzędzie do celów firmowych – przy okazji prowadzenia profilu firmowego na FB? Łatwa komunikacja z klientem Rozmowa przez Facebooka jest […]

Czytaj dalej
Jak wykorzystać Facebook Stories do promowania swojej marki w social media?

Jak wykorzystać Facebook Stories do promowania swojej marki w social media?

14 / 11 / 2018

Obecnie prowadzenie fan page firmowego na Facebooku jest normą dla większości przedsiębiorców. Nic dziwnego, w końcu medium to pozwala tanim kosztem dotrzeć do wielu potencjalnych klientów, których może zainteresować nasza oferta. Niezwykle przydatnym narzędziem portalu jest Stories, które co prawda dopiero zyskuje na popularności wśród użytkowników, jednak drzemie w nim ogromny potencjał marketingowy. Czym jest […]

Czytaj dalej