Co nowego na Facebooku i w Messengerze?

25 / 06 / 2016

Podczas konferencji F8, Mark Zuckerberg zaprezentował plan na rozwój platformy społecznościowej Facebook w ciągu najbliższych 10 lat. Większość zmian skierowanych jest do deweloperów, a nie użytkowników. Jakie zmiany planuje wprowadzić internetowy gigant? 1. Facebook Live: API Możliwość tworzenia własnych transmisji obrazu oraz dźwięku spotkała się z ogromną aprobatą użytkowników. Facebook idzie krok dalej i… tworzy […]

Czytaj dalej

Reklama która sprzedaje!

15 / 06 / 2016

Fakt, iż coraz częściej korzystamy z Internetu wyłącznie przy użyciu urządzeń mobilnych, nieco niepokoi sprzedawców. Dlaczego? Otóż powszechnie uważa się, że procedura dokonania zakupu za pomocą np. smartfona, jest zbyt skomplikowana i – mówiąc wprost – zniechęca użytkowników. Facebook już dawno przestał być wykorzystywany jedynie jako platforma do komunikacji ze znajomymi czy rodziną. Od kilku […]

Czytaj dalej

Z tych narzędzi powinieneś korzystać, prowadząc firmowy profil na Facebooku

08 / 06 / 2016

Jakiś czas temu Facebook postanowił wprowadzić kilka nowości, które z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez profile firmowe. Jakie? Sprawdźcie sami: 1. Emocje są ważne w życiu człowieka! Kilka miesięcy temu głośno było o projekcie opcji „Nie lubię”, która miała pojawić się jako odpowiedź na kultowego lajka. Zamiast „łapki w dół”, pojawiło się siedem innych twarzy […]

Czytaj dalej

Nowe funkcje Facebook Messengera

31 / 05 / 2016

Już od dawna Facebook Messenger zastępuje klasyczne wiadomości SMS czy pozostałe komunikatory mobilne. Powód jest prosty – aplikację Zuckerberga obsługujemy na telefonach komórkowych i uruchamiamy na komputerach. W obu przypadkach strona działa w tle, dlatego w każdej chwili możemy mieć do niej dostęp. Jak się okazuje – teraz korzystanie z Facebook Messengera stało się jeszcze […]

Czytaj dalej