Firmowy fanpage a RODO. Jakie obowiązki nakłada ustawa?
13 / 07 / 2020
Dziś własna strona na Facebooku to domena nie tylko osób prywatnych i ludzi hobbystycznie prowadzących konta. Media społecznościowe stały się istotnym miejscem promocji dla firm. Fanpage ułatwia docieranie do nowych klientów, ale czy jego posiadanie wiąże się z jakimiś obowiązkami wynikającymi z ustawy o RODO? Ponieważ często spotykamy się z takim pytaniem, dziś postaramy się […]
Czytaj dalejTwój fanpage jest niewidoczny? Sprawdź, czy nie popełniasz tych 5 błędów
01 / 07 / 2020
W momencie podjęcia decyzji o założeniu firmowego fanpage’a wielu osobom wydaje się, że prowadzenie takiego konta będzie proste i przyjemne. Niestety brak doświadczenia oraz zaangażowania w zarządzanie profilem sprawia, że początkowy zapał szybko stygnie. Pomimo regularnego publikowania postów konto na FB nie cieszy się dużą popularnością? Jaka jest przyczyna jego niskich zasięgów? Dziś zaprezentujemy 5 […]
Czytaj dalejJak NIE targetować reklam na Facebooku? Sprawdź mini-poradnik
16 / 06 / 2020
Właściwie prowadzona kampania marketingowa na Facebooku może przynieść przedsiębiorcy mnóstwo korzyści. Jednak podstawą tego sukcesu jest dobre targetowanie reklam, o czym wielu zapomina. Skorzystaj z naszego mini-poradnika i poznaj najczęstsze błędy, których powinieneś unikać! Czym jest targetowanie? Gdy umieszczasz reklamę np. na miejskim billboardzie, jej treść dociera do większości ludzi poruszających się w pobliżu. Oznacza to, […]
Czytaj dalejJakich branż nie można reklamować na Facebooku?
09 / 06 / 2020
Współczesny internet z powodzeniem można określić mianem globalnego centrum usługowego oraz zakupowego. Przedsiębiorstwa z dosłownie każdej branży chcą zaistnieć w sieci, między innymi poprzez prowadzenie kont firmowych na Facebooku. Niektórzy przedsiębiorcy borykają się jednak z problemem zakazu reklamy. Są branże objęte pewnymi obostrzeniami, które dotyczą również użytkowników FB. Sprawdź już teraz, w jakich przypadkach treści […]
Czytaj dalej