CBO, czyli optymalizacja budżetu kampanii. Rewolucja w Menedżerze Reklam na Facebooku
20 / 09 / 2019
Już od wielu miesięcy można było usłyszeć o planowanych zmianach w metodach rozliczania kampanii reklamowych na Facebooku. Teraz te zapowiedzi powoli stają się faktem. Od września pierwsi właściciele kont firmowych mają dostęp do CBO. Jego uruchomienie jest przymusowe, ale z drugiej strony stare sposoby zarządzania budżetem wciąż pozostają dostępne. Co jednak daje nowe narzędzie i […]
Czytaj dalejFacebook bez widocznych polubień w postach. Zmiana czy eksperyment?
04 / 09 / 2019
Czy jesteś w stanie wyobrazić sobie funkcjonowanie Facebooka bez możliwości reagowania na posta po zapoznaniu się z nim? Brzmi to już trochę jak scenariusz z filmu science fiction. Okazuje się jednak, że ma trochę wspólnego z rzeczywistością. Od pewnego czasu Instagram testuje nową wersję w kilku krajach – portal został całkowicie pozbawiony widocznego licznika polubień. To jedynie […]
Czytaj dalejInstagram oraz Whatsapp zmieniają nazwy! Co czeka użytkowników i reklamodawców?
23 / 08 / 2019
Spore zamieszanie wokół portalu społecznościowego Facebook nikogo nie powinno dziwić. Przez ostatnie lata Mark Zuckerberg przyzwyczaił wszystkich do wprowadzania różnych modyfikacji. Teraz najwyraźniej zmiany zbliżają się również do popularnych aplikacji Instagram oraz Whatsapp. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że oba te portale wchodzą w skład ogromnego imperium internetowego tworzonego przez Zuckerberga. Nie […]
Czytaj dalejAktualne wymiary grafik na Facebooka – sierpień 2019. Sprawdź!
07 / 08 / 2019
Social media są obecnie dla przedsiębiorców podstawowym medium do promowania własnych usług i produktów. Znacząco ułatwiają one docieranie z ofertą do nowych Klientów oraz pozwalają na budowanie pozytywnego wizerunku marki. Aby w pełni wykorzystać wszystkie te możliwości, należy jednak rzetelnie podejść do kwestii prowadzenia firmowego fanpage. Stała interakcja z użytkownikami to jedna strona medalu. Liczne […]
Czytaj dalej