Social media w polskich firmach – jak wyglądają realia i jak się wyróżnić?
15 / 02 / 2020
Dominująca część polskiego PKB jest wytwarzana przez mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP). Czy wiesz, że ponad 50% biznesów z tego sektora inwestuje swoje pieniądze w reklamę poprzez social media? Liderem od lat pozostaje Facebook, który oferuje przedsiębiorcom coraz lepsze narzędzia marketingowe. Chcesz wiedzieć, co firmy zyskują dzięki mediom społecznościowym? W dalszej części odpowiemy na […]
Czytaj dalejW których socialach i w jakich formatach najlepiej się reklamować w 2020 roku?
24 / 01 / 2020
2.4 miliarda – tylu użytkowników skupia obecnie wokół siebie Facebook (ponad 30% całej populacji!). W tym gronie znajduje się ogromna część polskich internautów. Nic więc dziwnego, że reklamodawcy dosłownie pokochali ten portal. Rynek social media nie kończy się jednak na Facebooku. Działa na nim również kilka innych, godnych uwagi serwisów. W dalszej części dowiesz się, […]
Czytaj dalejReklamy video – nowy trend również na Facebooku
10 / 01 / 2020
Czy wiesz, że w 2019 roku udział reklam wideo w internecie wynosił w Polsce aż 21% ogólnych wydatków na marketing? Jeszcze lepiej ma się promocja mobilna, na którą firmy przeznaczają średnio 31% swojego budżetu! Nie jest to chwilowa sytuacja – to stale rosnący trend, który nabiera coraz większego tempa. Swoista „moda” dotarła również do Facebooka. […]
Czytaj dalejJaki content zdominuje media społecznościowe w 2020? 3 trendy na Nowy Rok
27 / 12 / 2019
Powoli dobiega końca wyjątkowo dynamiczny rok w mediach społecznościowych. Działo się dużo i wszystko wskazuje na to, że rok 2020 będzie równie interesujący. Co w takim razie może czekać w najbliższych miesiącach reklamodawców? Odpowiemy na to pytanie i zaprezentujemy 3 główne trendy, które już wkrótce mogą zdominować content. Media społecznościowe są i jeszcze długo będą […]
Czytaj dalej