Reklama prawników i lekarzy – czy to możliwe na Facebooku?
01 / 05 / 2019
Media społecznościowe stały się dzisiaj bardzo ważnym elementem każdej kampanii. Łatwość zakładania profilów biznesowych i korzystania z narzędzi ułatwiających promocję często przekłada się na zwiększenie zasięgów, oczywiście przy zastosowaniu odpowiedniej strategii. Jednak trzeba pamiętać o tym, że zgodnie z przepisami – lekarze i prawnicy nie mogą promować swojej działalności. Czy w takim razie reklama na […]
Czytaj dalejNiezbędnik reklamodawcy na Instagramie
10 / 04 / 2019
Ponad 10% ludności świata korzysta z Instagrama – jak wykorzystać ten potencjał do reklamy? To wręcz niewyobrażalna społeczność. Szacuje się, że każdego miesiąca aktywnie korzysta z niego ponad miliard użytkowników z całego świata. Aż 500 milionów z nich loguje się każdego dnia, a około 80% wszystkich użytkowników portalu ma w profilach śledzonych chociaż jedną firmę. […]
Czytaj dalejNowe metody liczenia potencjalnego zasięgu – zmiany w reklamach na Facebooku
Prowadzisz kampanię reklamową swojej firmy na portalu Facebook i korzystasz z narzędzia analitycznego Relevance Score? Jeśli tak, to na pewno doskonale wiesz, że nie jest to narzędzie idealne, mające niestety bardzo ograniczoną funkcjonalność. Zbliżają się jednak wielkie zmiany. Facebook zapowiedział bowiem rewolucję na tym polu. Teraz, zamiast jednego wskaźnika, będzie można korzystać aż z 3 […]
Czytaj dalejJak zwiększyć zaangażowanie użytkowników na fanpage’u? 3 proste triki
27 / 03 / 2019
Czasy bardzo dużego zasięgu organicznego postów na Facebooku niestety już dawno minęły i raczej nie wrócą. Tylko odpowiednie zaangażowanie osób odwiedzających firmowy profil na FB jest gwarantem sukcesu. Chcecie wiedzieć, w jaki sposób zachęcić ludzi do takiego działania? Zapraszamy w takim razie do dalszej lektury. Zaprezentujemy 3 proste, ale bardzo skuteczne triki. Zasięg postów spada […]
Czytaj dalej